در حال بارگذاری ...

مسئول جدید روابط عمومی انجمن هنرهای نمایشی شهرستان ورامین منصوب شد

در آستانه سیزدهمین همایش نمایش مسئول جدید روابط عمومی انجمن هنرهای نمایشی شهرستان ورامین منصوب شد.

به گزارش تئاتر تهران، با حکم میثم تفرشی رئیس انجمن هنرهای نمایشی زیبا سعیدی به عنوان مسئول جدید روابط عمومی انجمن هنرهای نمایشی شهرستان ورامین منصوب گردید.

در حکم میثم تفرشی خطاب به وی آمده است:

روابط عمومی، هنر برقراری تعامل و ارتباط بین افکار عمومی و مدیران یک مجموعه و  تلاشی آگاهانه در جهت خلق جامعه‌ای انسانی‌تر بر مبنای همیاری گسترده‌تر می باشد ... نظر به اهتمام و تکریم  ویژه  به پیشکسوتان و هنرمندان و بنا  به  پیشنهاد  و مصوبه هیئت رئیسه انجمن هنرهای نمایشی شهرستان ورامین و با عنایت به سوابق   و  تجارب ارزشمند جنابعالی در عرصه هنرهای نمایشی ، اطلاع‌رسانی و روابط عمومی  ، بدینوسیله به عنوان «مسئول روابط عمومی انجمن هنرهای نمایشی شهرستان ورامین » منصوب می‌شوید. شایسته است  با همکاری و مشارکت همه هنرمندان و مشورت  با  پیشکسوتان و تعامل با  اصحاب رسانه و خبر در راه اعتلای هنرهای نمایشی در د یار 15 خرداد  و دشت بزرگ ورامین  کوشا و ساعی باشید.

امید است  در  قدم نهادن  در مسیر فرهنگ و هنر که برخواسته از تعهد و ایثار می‌باشد همیشه ایام موفق و منصور باشید.

گفتنی است زیبا سعیدی دارای کارشناسی زبان و ادبیات فارسی بوده و دارای سوابق متعدد اطلاع‌رسانی، خبرنگاری و روابط عمومی واجرایی در نشریه راه ابریشم، رادیو جوان و خانواده ،همایش های نمایش، جشنواره تئاتر استان تهران، سایت خبری ریان و سازمان‌های مردم نهاد است.




مطالب مرتبط

«هاپوی قهرمان» در ورامین اجرا شد

«هاپوی قهرمان» در ورامین اجرا شد

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر در استان تهران، نمایش شاد، موزیکال و آموزنده «هاپوی قهرمان» به کارگردانی میثم تفرشی، کاری از گروه ،موسسه و آموزشگاه بازیگری "فرنام هنر" باهمکاری  اداره فرهنگ و ارشاد ...

|

نظرات کاربران