در حال بارگذاری ...

هیأت رئیسه انجمن هنرهای نمایشی به شهرستان‌های استان تهران سفر می‌کند

هیأت رئیسه انجمن هنرهای نمایشی استان تهران به منظور بررسی عملکرد انجمن‌های شهرستان‌های استان و برپایی جلسات هم‌اندیشی با حضور هنرمندان فعال، به شهرستان‌ها سفر می‌کند.

به گزارش تئاترتهران، هیأت رئیسه انجمن هنرهای نمایشی استان تهران برای برپایی نشست هم‌اندیشی با هنرمندان و اهالی تئاتر شهرستان‌های استان تهران، به شهرستان‌های این استان سفر می کند.
با توجه به این‌که 28 مهرماه سالروز آغاز فعالیت انجمن هنرهای نمایشی استان تهران است، انجمن هنرهای نمایشی استان تهران  با پشت سرگذاشتن یک سال کاری مرحله جدید فعالیت‌های خود را از سر می‌گیرد.
انجمن‌هنرهای نمایشی استان تهران تصمیم دارد به منظور ارزیابی و بررسی عملکرد یکساله انجمن و مشورت با هنرمندان استان تهران در خصوص برنامه‌های پیش رو، هیات رئیسه از 25 مهر تا 5 آبان ماه به شهرستان‌های استان سفر کند.
این نشست‌های هم‌اندیشی با حضور گروه‌های فعال و ثبت شده، هنرمندان پیشکسوت، روسای ادارت و کارشناسان هنری ادارات و تمام فعالان عرصه تئاتر شهرستان ها برپا می‌شود تا ضمن بررسی و ارزیابی عملکرد مسئولان انجمن‌های شهرستان‌های استان تهران، در خصوص دومین سال فعالیت انجمن هنرهای نمایشی برنامه‌ریزی شود.
در این نشست‌ها قرار است مسولان انجمن  شنونده باشند و هنرمندان شهرستان‌های استان، ضمن ارائه دیدگاه‌ها، نقدها و پیشنهادهای خود، در خصوص مسائل ومشکلات موجود صحبت ‌کنند.




نظرات کاربران