در حال بارگذاری ...

آغاز ثبت نام دومین دوره کلاس‌های تخصصی بازیگری در شهرستان پیشوا

پس از استقبال گسترده هنرجویان از دوره اول کلاسهای بازیگری در شهرستان پیشوا انجمن هنرهای نمایشی با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان پیشوا ثبت نام کلاسهای تخصصی بازیگری را برای دومین بار در شهرستان آغاز کرده اند.

به گزارش تئاترتهران، قاسمی رئیس انجمن هنرهای نمایشی پیشوا بیان کرد: «با یاری خداوند متعال و با بهره گیری از اساتید مجرب و با سابقه و همچنین بومی توانستیم در دور اول این کلاسها بیش از 100 نفر هنرجو در سنین مختلف آموزش دهیم که الان مشغول شروع یک پروژه نمایش هنرجویی هستند و به زودی مدرک پایان دوره تابستان آنها تقدیم خواهد شد.
 در این دوره استاد محسن زارع نویسنده و کارگردان پر سابقه مدرس نمایش خلاق بوده و در رده سنی کودک و نوجوان تدریس خواهند داشت و روح ا.. سنایی کارگردان و بازیگری که جایزه های متعدد از جمله جشنواره فجر و...  را درکارنامه خود دارد هنرجویان بزرگسال را هدایت خواهند کرد.
  کلاسها پنجشنبه ها و جمعه ها هر هفته در سالن خانه فرهنگ شیخ جنید برگزار میگردد و مدت این دوره تا پایان سال 96 ادامه خواهد داشت».
علاقمندان میتوانند جهت ثبت نام در ساعات اداری به اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مراجعه نمایند.گفتنی است انجمن هنرهای نمایشی شهرستان پیشوا در شهریور ماه میزبانی بیست و دومین جشنواره تئاتر استان تهران را برعهده داشته است و همچنین در فصل تابستان موفق به کسب عنوان انجمن برگزیده در سطح استان تهران شده است.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران