در حال بارگذاری ...

استقبال مخاطبان از نمایش «رقص کاغذ پاره‌ها» در شهرستان ری

به گزارش تئاترتهران، نمایش رقص کاغذ پاره ها نوشته محمد یعقوبی به کارگردانی مجید قربانی که از روز یکشنبه 7 آبان به روی صحنه رفته است و تا 16 آبان هر شب ساعت 18.30 اجرا خواهد شد با استقبال خوب مخاطبان همراه شده است.
این نمایش پروژه پایانی کارگاه آموزشی به سرپرستی مجید قربانی است و در مجتمع شیخ ابوالفتوح رازی واقع در شهر ری،میدان نماز بوستان ولیعصر است اجرا می شود.

مجید قربانی در خصوص این نمایش اشاره داشت که این نمایش محصول یک کارگاه در 4 ترم به مدت 6 ماه است که هنرجویان بعد از گذراندن این دوره طبق سنوات گذشته که نمایش های چون فال آنتن ، دوره گرد و دیالوگ نمایشی را روی صحنه می برند.

وی یادآور شد معتقدم زمانی آموزش بازیگری و هر رشته دیگر به تکامل می رسد که آموزش منجر به خروجی و اجرا بشود. البته این کار بسیار سخت و پر مخاطره ای است اما نتیجه آن بعد از چند دوره پرورش نسلی جدید و جوان است که آینده بازیگری تئاتر خواهند بود.

قربانی یاد آور شد تلاش کرده است کیفیت اجرا و بازی ها به استاندارد های حرفه ای نزدیک شود و در نهایت اجرای هنرجویان اجرایی قابل قبول باشد.

گفتنی است در نمایش رقص کاغذ پاره‌ها زهرا یزدانی ، هادی طهماسبی ، سعید شهیدی، مهدیس حسنی ، محمد رضا حزینی ، آتنا شفیعی ، حدیث شراهی ، محمد رضا باقری ، محمود آمارلو ، مهدی آمارلو بازی می کنند و دیگر عوامل عبارتند از:صدای زن:کیمیا فیضی، صدای مرد :محمود آمار لو، صدای لیلی شایگان : آتنا شفیعی، مشاور کارگردان:حمید رضا صفار، دستیار کارگردان: علی سعیدی، طرح صحنه و لباس: مجید قربانی، ساخت دکور : امیر مهدی اسدی ، محمد رضا عباسی، منشی صحنه: حدیث آنالویی، مدیر صحنه:محمد رضا باقری، پوستر و بروشور: حدیث آنالویی ، یاسمن اثمری




مطالب مرتبط

نظرات کاربران