در حال بارگذاری ...

«شفا» در شهرری به صحنه می‌رود

نمایش شافع محشر«شفا»کاری از گروه زندگی (احرار) و با محوریت موضوع مذهبی و ارزشهای والای عاشورایی از بیست آبان در انجمن هنرهای نمایشی شهرری به روی صحنه رفته است.

به گزارش تئاترتهران, حمید رضا صفار رئیس انجمن هنرهای نمایشی شهرری با اشاره به اجرای این اثر نمایشی گفت: شافع محشر در قالب سوگواره صاحبدلان در مجتمع فرهنگی،هنری ابوالفتوح رازی به روی صحنه آمده است.
صفار در ادامه افزد: انجمن هنرهای نمایشی شهرری با اشاره به اهمیت تولید و اجرای نمایش در سطح عمومی و همچنین استقبال از نمایش های مذهبی ویژه ایام خاص ماه صفر، دو نمایش (شافع محشر) و ( درسایه سار سوگ سکوت) را روانه صحنه کرده است.
رئیس انجمن هنرهای نمایشی درخصوص همکاری با سایر نهادها در حوزه نمایش اعلام کرد: با توجه به رویکرد فرهنگی در انجمن های فرهنگی، هنری در نظر داریم در هفته پایانی ماه صفر، نمایش شافع محشر را در زندان فشافویه نیز به روی صحنه ببریم.
وی در خاتمه گفت: در شهرری مردم استقبال خوب و مناسبی از نمایش دارند ولی  مشکل و معضلی که  گروههای نمایشی با آن گریبانگیر هستند، عدم بودجه کافی برای انجام تبلیغات و اطلاع رسانی کافی می باشد که هنوز به دلیل فقدان امکانات مالی از همان روش های سنتی و نهایتا شبکه های مجازی بهره می بزند، که امیدوارم با حمایت نهادهایی مانند شهرداری، حداقل چند بیلبرد برای اطلاع رسانی در اختیار هنرمندان قرار بگیرد.

نمایش شافع محشر  یا همان شفا، با این خلاصه داستان به روی صحنه آمده است.
آقای شهرابی هرسال پارکینگ منزلش را برای برپایی هیأت دراختیارجوانان قرارمیداد.امسال بامرگ مادرش در خارج ازکشورتنهافرزندش کامران که درتصادف فلج شده را به منزل خود در ایران میاورد وبه بهانه بیماری و استراحت کامران پارکینگ منزلش رابرای هیأت نمیدهد.کامران با بچه های هیأت آشنا شده واز بچه میخواهدمراسم تعزیه ای برایش انجام دهدتا...

عوامل نمایش شافع محشر عبارتند از،نویسنده وکارگردان: مرتضی کهن, بازیگران: سیداحمدحسینی مهر, محمدمحمدی, هانیه حاجی جعفر, رضارهنوردی, محمد یوسفی, مرتضی کهن.

محل اجرا: شهرری، میدان نماز، داخل محوطه (فرهنگسرای ولا) سالن مجتمع فرهنگی،هنری شیخ ابوالفتوح رازی. زمان : ۲۰ تا 25 آبان ماه ۱۳۹۶.ساعت:18:30 عصر.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران