در حال بارگذاری ...
با هدف آشنایی شهروندان با فرهنگ نمایش

نخستین دوره نمایشنامه خوانی«کافه نمایش» در شهرستان قرچک برگزار می شود

به گزارش تئاترتهران, پس از تصمیم شورای تخصصی تئاترشهرستان قرچک مبنی برآشنایی شهروندان شهرستان قرچک با هنر نمایش و استفاده از فضاهای عمومی برای گسترش فرهنگ تئاتر در بین اقشارجامعه, طرح نخستین همایش نمایشنامه خوانی با نام «نخستین دوره کافه نمایش شهرستان قرچک» با همکاری انجمن هنرهای نمایشی شهرستان قرچک و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان برگزار خواهد شد.

در این دوره, گروه ها , اعضاء و هنرمندان تئاتر شهرستان قرچک می توانند نمایشنامه های خود را حداکثر تا تاریخ 15 آذرماه به دفتر انجمن هنرهای نمایشی شهرستان قرچک تحویل داده تا پس از تصویب متون در این همایش که قرار است در یکی از کافه های شهرستان قرچک برگزار شود به اجرا بپردازند.در نخستین دوره این طرح نمایشنامه های کوتاه زیر سی دقیقه خوانش خواهد شد و شرکت هنرمندان تئاتر شهرستان قرچک در این همایش آزاد است. این دوره از طرح«کافه نمایش» هر هفته یک اثر نمایشی در یک روز مشخص به نمایشنامه خوانی خواهند پرداخت.

شورای تخصصی تئاترشهرستان قرچک متشکل از علیرضا ترامشلو, رسول حق شناس, امیرعلی بدلی,محمد خوشابی, رضا نجاری, سمیه کیا دربندسری و مونا حسینی هستند.




مطالب مرتبط

به نویسندگی مونا حسینی نصرتی و کارگردانی علیرضا ترامشلو

نمایش موزیکال «قلعه هوشی لند» در ورامین به صحنه رفت
به نویسندگی مونا حسینی نصرتی و کارگردانی علیرضا ترامشلو

نمایش موزیکال «قلعه هوشی لند» در ورامین به صحنه رفت

اجرای نمایش شاد، موزیکال و آموزنده قلعه هوشی لند به نویسندگی مونا حسینی نصرتی و کارگردانی علیرضا ترامشلو از ۲۵ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۹ در آمفی تئاتر فرهنگسرای قطب الدین رازی ورامین آغاز شد.

|

نظرات کاربران