در حال بارگذاری ...
سعید تاجیک :

«آدم برفی» یادآور بازی‌های قدیمی است

نمایش «آدم برفی» عنوان اثری است که با شعار بازی‌های حقیقی بهتر از بازی‌های مجازی ویژه کودکان و نوجوانان روی صحنه می‌رود.

سعید تاجیک کارگردان نمایش «آدم برفی» در گفت‌وگو با تئاترتهران گفت: «این اثر نمایشی به شیوه تلفیقی عروسکی و تن پوش در مجتمع مهر شهرستان پردیس به اجرا در می‌آید».
وی ادامه داد: «این اثر داستان جوجه کلاغی است که دوست دارد از بازی‌های صفحات مجازی استفاده کند. این در حالی است که مادربزرک جوجه کلاغ روایتگر داستانی از انواع بازی‌های قدیمی است و...»
تاجیک که سال گذشته نیز این نمایش را در شهرستان دماوند اجرا کرده عنوان کرد: «پیش بینی می‌شود که در سال جاری هم با استقبال خوبی از سوی مخاطبان که به صورت عمده از مقطع ابتدایی هستند، روبه‌رو خواهد شد چراکه این اثر نمایشی هیچ تغییری نسبت به اجرای قبل نداشته است».
وی  در خصوص مشکلاتی که برای اجرای این اثر متحمل شده گفت: «این نمایش از دو ماه پیش ارائه شد و قرار بود در ماه صفر روی صحنه رود اما به دلیل برخی از مشکلات این اجرا به تعویق افتاد. در نهایت با همکاری امیر حسین شفیعی رئیس انجمن هنرهای نمایشی استان تهران امکان اجرا مهیا شد. اگرچه به  دلیل ضعیف ارزیابی شدن نمایش از سوی شورای ارزیابی، باز هم با مشکلات زیادی روبه‌رو شدیم. با توجه به همکاری رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کار مجددا مورد بازبینی قرار گرفت و در نهایت با پیگیری رئیس فرهنگسرای مهر امکان اجرا را بدست آوردیم. البته در اجرای این اثر موارد اصلاحی نیز چون استفاده از پوشش مناسب بجای کلاه‌گیس و استفاده از رنگ‌های شاد در صحنه پیشنهاد شد».
وی بیان کرد: «در حال حاضر تبلیغات مجازی نمایش شروع شده است و مسئولان انجمن هنرهای نمایشی شهرستان پردیس هم تئاتر را جایگزین اکران فیلم در سالن کرده‌اند».
تاجیک در خصوص عملکرد و حمایت‌های انجمن هنرهای نمایشی استان تهران گفت: «بعد از حضور امیرحسین شفیعی اتفاقات خوبی در انجمن هنرهای نمایشی روی داد و شاهد تحولات چشمگیری بودیم. همانطور که تمامی هنرمندان فعال شهرستان‌ها اعلام کرده‌اند با حضور امیرحسین شفیعی و همکاران وی، کارها به شکل بهتری پیش می‌رود».
نمایش «آدم برفی» از 12 آذرماه هر روز  سه نوبت در شهرستان پردیس اجرا می‌شود.




نظرات کاربران