در حال بارگذاری ...

نشست دبیر و ستاد اجرایی سیزدهمین همایش نمایش شهرستان ورامین برگزار شد

نشست صمیمی دبیر و ستاد اجرایی سیزدهمین همایش نمایش شهرستان ورامین با کارگردان‌های متون پذیرفته شده در فرهنگسرای رازی برگزار شد.

به گزارش تئاتر تهران و به نقل از روابط عمومی انجمن هنرهای نمایشی شهرستان ورامین، نشست صمیمی میثم تفرشی دبیر سیزدهمین همایش نمایش شهرستان ورامین و ستاد اجرایی با 27 کارگردان و متقاضی متون پذیرفته شده در مرحله بازخوانی  در راستای بررسی پیشنهادات ، انتقادات و ارائه راهکارهای مناسب  در جهت هر چه باشکوه‌تر برگزار شدن این رخداد سالانه فرهنگی- هنری در سطح جنوبشرق استان تهران (شهرستان‌های ورامین، قرچک و پیشوا) در فرهنگسرای رازی برگزار شد.
گفتنی است در این جلسه بر لزوم همکاری وحمایتهای انجمن هنرهای نمایشی استان تهران، ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان‌های ورامین، قرچک و پیشوا ومتولیان فرهنگی وهنری در جامعه، مشارکت و همدلی همه هنرمندان و دلسوزان  تأکید گردید.
 بازبینی آثار سیزدهمین همایش نمایش شهرستان ورامین در روزهای 13 تا 15 دی ماه در فرهنگسرای رازی انجام می‌شود.




مطالب مرتبط

با حضور مسئولان ارشد شهرستانی:

رونمایی از پوستر همایش تئاتر خیابانی طلوع خرداد در ورامین
با حضور مسئولان ارشد شهرستانی:

رونمایی از پوستر همایش تئاتر خیابانی طلوع خرداد در ورامین

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر در استان تهران؛ در اولین جلسه ستاد برگزاری برنامه های ۱۴ و ۱۵ خرداد شهرستان ورامین و با حضور سید محسن محمودی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران، مجید درویشی معاون استاندار ...

|

«هاپوی قهرمان» در ورامین اجرا شد

«هاپوی قهرمان» در ورامین اجرا شد

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر در استان تهران، نمایش شاد، موزیکال و آموزنده «هاپوی قهرمان» به کارگردانی میثم تفرشی، کاری از گروه ،موسسه و آموزشگاه بازیگری "فرنام هنر" باهمکاری  اداره فرهنگ و ارشاد ...

|

نظرات کاربران