در حال بارگذاری ...
با حضور اصحاب رسانه و هنرمندان تئاتر

نشست خبری سیزدهمین همایش نمایش شهرستان ورامین برگزار شد

به گزارش تئاترتهران،میثم تفرشی دبیرسیزدهمین همایش نمایش ورامین اعلام کرد :سیزدهمین جشنواره تئاتر جنوبشرق استان تهران با محوریت شهرستان ورامین از تاریخ 1 لغایت 5 بهمن ماه با هدف برگزار می شود.

ایشان همچنین درباره همکاری شهرداری ورامین و شورای شهراین شهرو اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و آموزش و پرورش در این همایش سخن گفت و اعلام کرد همایش نمایش ورامین بعد از دو سال تعطیلی مجددا با هدف ارتقا ،تشویق و حمایت از تئاتر و هنرمندان تئاتر برگزار خواهد شد.

ایشان درباره حضورانجمن های تئاتر قرچک و پیشوا در همایش صحبت کرد و این حضوررا تحقق شعار تئاتر #سرمایه همدلی دانست.

سالن های میزبان همایش سیزدهم فرهنگسراری رازی ؛کانون هدایت ورامین و سالن بلک باکس پیشوا خواهند بود.

تفرشی اعلام کرد زنگ تئاتر برای اولین بار سی دیماه با حضور پیشکسوتان عرصه تئاتر و خانواده شهدا نواخته خواهد شدواز تمثال شهدای هنرمند و روسای سابق انجمن هنزهای نمایشی ورامین از سال ۶۹ به بعد نیز رونمایی می شود.

در این نشست محمد تقی رود گرعنوان کرد :هنرمندان قرچک ، پیشوا و ورامین متحد و با هم‌همکاری زیادی دارند و اهداف همه ما مشترک است وجشنواره تئاتر برای پیشرفت هنرمندان است و نه رقابت و همین امر برای پیشبرد تئاتر در دشت ورامین موثر است.

محسن زارع:نیز اعلام کرد :بولتن خبری و گزارش همایش هر شب با نام‌ همایش نامه منتشر میشود و پی دی اف این نشریه هم در شبکه های اجتماعی منتشر خواهد شد.

همچنین در این نشست خبری از پوستر سیزدهمین همایش نمایش شهرستان ورامین رونمایی شد.

اعضای ستاد سیزدهمین همایش نمایش شهرستان ورامین : محمد قربانی مسئول دبیرخانه ،علیرضا امینی دبیر اجرایی ، میثم تفرشی دبیر همایش ،محمد تقی رودگر مسئول امور مالی و محسن زارع مسئول بولتن و تحریه و راضیه ده ‍‍‍‍پائینی دبیر هنری سیزدهمین همایش نمایش شهرستان ورامین را تشکیل میدهند.




مطالب مرتبط

«هاپوی قهرمان» در ورامین اجرا شد

«هاپوی قهرمان» در ورامین اجرا شد

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر در استان تهران، نمایش شاد، موزیکال و آموزنده «هاپوی قهرمان» به کارگردانی میثم تفرشی، کاری از گروه ،موسسه و آموزشگاه بازیگری "فرنام هنر" باهمکاری  اداره فرهنگ و ارشاد ...

|

نظرات کاربران