در حال بارگذاری ...

«رمولوس کبیر» به ملارد می آید

رمولوس آگوستوس یا همان رمولوس کبیر باهدایت بهنام زینعلی به ملارد می آید.

به گزارش تئاترتهران به نقل از روابط عمومی انجمن هنرهای نمایشی شهرستان ملارد، بهنام زینعلی، کارگردان و از فعالان انجمن هنرهای نمایشی ملارد، اثر «رمولوس کبیر» را برای نیمه نخست سال ۹۷ آماده می کند. این نمایش با بیش از سی بازیگر یکی از عظیم ترین نمایش هایی است که در غرب استان تهران آماده می شود. «رمولوس کبیر» یک کمدی شبه تاریخی نوشته فریدریش دورنمات و ترجمه‌ی مرحوم استاد حمید سمندریان بوده که سال ۸۸ توسط نشر قطره به چاپ رسید و در طول این مدت تنها یکبار توسط نادربرهانی مرند در کشور بروی صحنه آمده بود و گروه هنرهای دراماتیک نقاب صحنه دومین گروهی است که این اثر را در کشور بروی صحنه می آورد.

بهنام زینعلی طراح و‌کارگردان این نمایش درباره تولید این اثرنمایشی درشهرستان ملارد گفت: «رمولوس کبیر»پروژه ای فاخر و عظیم است که بواسطه ی تعداد پرسوناژ و پروداکشن دشوار و پرهزینه ای که دارد، کمتر کسی در کشور به سراغ آن رفته است اما سالهاست دغدغه ی ذهنی من بود تا سرانجام امسال تولید آنرا آغاز کردیم.

زینعلی درخصوص حضور بیش از سی بازیگر در این نمایش افزود: تمامی بازیگران این نمایش از هنرمندان انجمن نمایش بوده و از میان هنرجویان خود و هنرجویان کارگاه آموزشی استاد جهانگیر الماسی انتخاب شدند و قرار است تا با حمایت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ملارد نیمه ی نخست سال ۹۷ به روی صحنه آید.

در اجرای این اثر، فرزانه مهری، ایلین انصاری، سمیه کمالی، محمدامین دهقان، زاهده عطائی، مهشید حسوبی، پگاه شیخی، فاطمه صادقی، میلاد پیرزاد زاده، محبوبه بیک، یاسین ترک زبان، بهنوش اکبری، پرستو لشگری نژاد، عطیه غلامی، حامد قنبری، زهرا محمدی، فرزین سلمانیان،محمدعلی غدیری و همچنین دیگر هنرمندان انجمن هنرهای نمایش ایفای نقش می کنند.

 

عاطفه جلالی




نظرات کاربران