در حال بارگذاری ...

آغاز اکران فیلم‌تئاترهای شاخص برای تئاتری‌های ملارد

هنرمندان انجمن هنرهای نمایشی شهرستان ملارد زین پس به تماشای آثار شاخص نمایش کشور در سبکهای مختلف مینشینند.نمایش های «فهرست، عجایب مخلوقات، آمدیم نبودید رفتیم » توسط انجمن هنرهای نمایشی ملارد برای تماشای هنرمندان اکران خواهد شد.

باگزارش تئاتر تهران به نقل از روابط عمومی انجمن هنرهای نمایشی شهرستان ملارد، بهنام زینعلی بعنوان سرپرست جدید انجمن نمایش شهرستان ملارد اعلام کرد پیرو آغاز برنامه‌های جدید انجمن نمایش ملارد، قصد داریم تا هرهفته فیلم‌های آثار نمایشی مختلف را بجهت آشنایی بیشتر اعضای انجمن ملارد با شیوه اجرایی کارگردانان مطرح کشور، در سالن اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ملارد، اکران کنیم. این فرصتی است تا تمامی علاقمندان و هنرمندان عرصه نمایشی شهرستان که فرصت بازدید از آثار پیشین کارگردانان مطرح کشور را نداشتند، از این طریق به تماشای آثار این هنرمندان بنشینند. همچنین در ادامه‌ی این اکران‌ها نشستی پیرامون تحلیل اثر بازدید شده برقرار میگردد تا هنرمندان با چگونگی شکل گیری نمایش مدنظر، سبک اجرایی، نمایشنامه و تمامی جزییات اثر اکران شده، بحث و تبادل نظر کنند.
در اولین گام، فیلم آثار نمایشی «فهرست و عجایب مخلوقات» به کارگردانی رضا ثروتی و «آمدیم، نبودید، رفتیم» به کارگردانی رضا حداد در بهمن ماه برای علاقمندان اکران میگردد.

زینعلی در خصوص ادامه‌ روند برنامه‌های انجمن در دوره جدید نیز اذعان کرد: پس از آغاز فعالیت انجمن به سرپرستی بنده، با حمایت انجمن نمایش استان جناب آقای شفیعی و اداره فرهنگ و ارشاد ملارد، بحث کلاسهای آموزشی استاد الماسی مدیریت و به سرانجام رسید و بزودی فراخوان ثبت نام دور جدید کلاسهای آموزشی انجمن نمایش منتشر میگردد، در مرحله بعدی کتابخانه تخصصی انجمن دراولین فرصت راه اندازی و به استفاده اعضا خواهد رسید، همچنین هماهنگی‌های لازم برای عقد قرارداد شش ماه نخست سال ۹۷ با گروه های اجرایی انجام خواهد شد که در سال آتی بطور مدون و مستمر، در هرماه حداقل یک اثر نمایشی در شهرستان ملارد به روی صحنه باشد.
بهنام زینعلی درخصوص ادامه‌ی روند فعالیتهای انجمن ملارد نیز با اشاره به نزدیک شدن به پایان سال، از برگزاری اردوی بازدید از دو اثر نمایشی درحال اجرا در سالن‌های تهران پیش از تعطیلات نوروزی خبر داد.




نظرات کاربران