در حال بارگذاری ...

هنرمندان انجمن نمایش ملارد به تماشای «اسب» نشستند

به گزارش تئاترتهران و به نقل از روابط عمومی انجمن نمایش ملارد ،پیرو هماهنگی انجام شده، اعضای انجمن هنرهای نمایشی ملارد از نمایش «اسب» تازه ترین تولید انجمن هنرهای نمایشی استان تهران و به کارگردانی آرش دادگر دیدن کردند. این نمایش که دوشنبه شب میزبان بهنام زینعلی سرپرست انجمن نمایش ملارد بود، روز سه شنبه نیز پذیرای هنرمندان انجمن ملارد شد.

 ترکیب بندی و بازی نور و حرکت و رقص هنرمندانه‌ی میزانسن در فضای غیرمتعارف تئاتری بشدت در این اثر ملموس است و این زیبایی تاثیر بسزایی بر هنرجویان و اعضای انجمن نمایش ملارد گذاشت. زینعلی سرپرست انجمن نمایش ملارد در خصوص برپایی این اردوی هنری اعلام کرد: تلاش من این است که همه هنرمندان انجمن از برنامه های ویژه هنری که انجمن برای این عزیزان درنظر گرفته استفاده کنند. بنظر من بهترین گزینه برای آغاز اردوهای هنری و بازدید از آثار نمایشی روی صحنه در ملارد، نمایش اسب بود. چون این نمایش نه تنها یک اثر محترم و خوش ساخت است بلکه مانند یک کلاس پرمحتوای تئاتری است. ضمنا این اثر در ادامه‌ی طرح کلاسهای آموزشی انجمن نمایش است پس بهترین گزینه برای اعضای انجمن نمایش ملارد، بازدید از نمایش اسب بود.

همچنین در ادامه‌ی این روند اردوهای هنری انجمن نمایش ملارد، قرار است با حمایت شفیعی رئیس انجمن هنرهای نمایشی استان تهران، گروه دوم هنرمندان انجمن نمایش ملارد نیز روز چهارشنبه به تماشای این اثر بنشینند.

همچنین در راستای تحولات بسیار خوبی که این روزها در ملارد رخ داده است، روز پنجشنبه نیز هنرمندان انجمن نمایش به تماشای فیلم تئاتر فهرست خواهند نشست.




نظرات کاربران