در حال بارگذاری ...

یک شب خوب تئاتری در ملارد رقم خورد

اتحاد، همبستگی و تلاش در راه ارتقای تئاتر ملارد، اصلی ترین دستاورد همایش روز پنجشنبه تئاتریهای ملارد بود.

به گزارش تئاترتهران، به نقل از عاطفه جلالی, مسئول روابط عمومی انجمن هنرهای نمایشی ملارد، مراسم یک شب خوب تئاتری در شهرستان ملارد روز پنجشنبه به همت انجمن هنرهای نمایشی شهرستان ملارد برگزار شد.

مراسم یک شب خوب تئاتری در شهرستان ملارد روز پنجشنبه به همت انجمن هنرهای نمایشی شهرستان ملارد برگزار گردید. در این مراسم که با حضور نماینده انجمن هنرهای نمایشی استان تهران آقای هومن رهنمون و رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ملارد آقای اوژن برگزار گردید، هنرجویان کلاسهای آموزشی جهانگیر الماسی مدارک گواهینامه پایان دوره خودرا دریافت نمودند.

این کلاس ها که پیرو بحث توسعه آموزش های هنری و به همت انجمن هنرهای نمایشی استان تهران در شهرستانهای استان تهران دایر گردیده بود، طی مراسم ویژه ای در قالب یک شب خوب تئاتری در شهرستان ملارد به سرانجام رسید.

در این مراسم ابتدا بهنام زینعلی سرپرست انجمن هنرهای نمایشی شهرستان ملارد، طی گزارشی، روند رو به رشد فعالیتهای انجمن نمایش ملارد را به سمع و بصر هنرمندان و مسوولان حاضر درسالن رساند. سپس طی دو گزارش تصویری، مجموعه فعالیتهای انجمن هنرهای نمایشی شهرستان ملارد اعم از اجراهای عمومی، حضور جشنواره‌ای ملاردیها، کلاسهای آموزشی، اردوهای هنری و... برای حاضرین به نمایش گذاشته شد. در طی این مراسم هنرمندان انجمن هنرهای نمایشی ملارد، با اجرای قطعه کوتاه نمایشی، آیتمی را به اجرا گذاشتند. در این مراسم علیرضا رئیس اوژن ریاست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ملارد هم در سخنرانی خود مروری داشت بر عملکرد انجمن هنرهای نمایشی ملارد و تعاملات صورت گرفته میان انجمن نمایش و اداره فرهنگ و ارشاد ملارد که منجر به اتفاقات بسیار خوب و آتیه ای روشن برای تئاتر شهرستان خواهد شد. همچنین در خلال صحبتهای خود از محمدرضا حسینی و فعالیت های انجمن هنرهای نمایشی شهرستان ملارد در دوره قبل یادآوری و قدردانی نمود.

پس از صحبتهای علیرضا اوژن، چند تن از هنرجویان که در مواردی انتقاداتی داشتند، مطالب خود را بیان کردند و برخی دیگر از هنرجویان نیز پیشنهادات خود را درجهت پیشبرد اهداف تئاتر در شهرستان اعلام نمودند.

در پایان این مراسم ضمن پخش کلیپی از کلاسهای آموزشی استاد جهانگیر الماسی، خاطرات تلخ و شیرین این کلاسها برای هنرجویان تداعی و مرور شد و البته آماده سازی این کلیپ به جهت قدردانی از زحمات و تلاشهایی بود که ریاست پیشین انجمن هنرهای نمایشی ملارد محمدرضا حسینی در ملارد انجام داده بودند. در بخش انتهایی نیز ضمن سخنرانی آقای هومن رهنمون و گپ و گفت ایشان با هنرمندان حاضر، گواهینامه پایان دوره هنرجویان به نوبت اهدا شد.

آقای هومن رهنمون، عضو هیئت رییسه انجمن هنرهای نمایشی استان تهران، ضمن قدردانی از زحمات استاد جهانگیر الماسی و محمدرضا حسینی ،از علیرضا اوژن، ریس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ملارد تشکر کرد.

در پایان نیز هنرجویان ضمن تجدید پیمان همبستگی و اتحاد بین خود در راستای ارتقا و پیشرفت تئاتر ملارد، درفضایی سرشار از اشتیاق ، یک شب خوب تئاتری را با خوشی به پایان رساندند.




نظرات کاربران