در حال بارگذاری ...

عروسک ها از «قصه پری و رویای پسرک» می گویند

نمایش عروسکی «قصه پری و رویای پسرک » با محوریت کودک و نوجوان از ۱۲ اسفند ماه هر روز در دو نوبت صبح و عصر ویژه مدارس و اجرای عموم در سالن مجتمع فرهنگی،هنری شیخ ابوالفتوح رازی به روی صحنه می رود.

به گزارش تئاترتهران، نمایش «قصه پری و رویای پسرک» به نویسندگی و کارگردانی بهرام امیدعلی به صحنه می‌رود.این نمایش با موضوع کتاب و درس خواندن است، تاکنون چندین بار در اهواز، آبادان و خرمشهر اجرا شده است.
درخلاصه داستان این اثرنمایشی آمده است: ممل پسرک بازیگوش کلاس خود را ترک میکند و به خانه میرود، شیطونک سر راه او می آید و از اینکه ممل کلاس و درس را ترک کرده تشویقش میکند. شیطونک به ممل وعده میدهد اگر خودش را به درختی که بالای کوه قاف است برساند، میتواند با برگهای درخت، دارویی بسازد و با خوردن دارو یک شبه به علم و دانش برسد. ممل همین کار را میکند و راهی میشود. در راه با باد و اژدها و غول برخورد میکند و پس از گفتگو با آنها خود را به درخت پیر میرساند اما آنجا متوجه میشود وعده ی شیطونک دروغی بیش نبود.
 مهدی اولیا زاده، مریم نصرالهی، میثم رضایی، فرزانه دلیر، فرشته حسن زاده، آرمین رجایی، محمدرضا حزینی در این نمایش بازی می‌کنند.

سید یوسف موسوی: عروسک ساز، حسین خسرجی : موسیقی و حافطی :طراح لباس  نیز در نمایش یادشده همکاری دارند

.

نمایش «قصه پری و رویای پسرک» کاری از انجمن هنرهای نمایشی شهر ری می باشد. که همه روزه از ۱۲ اسفند در مجتمع فرهنگی،هنری شیخ ابوالفتوح رازی واقع در شهرری،میدان نماز،داخل محوطه فرهنگسرای ولا، سالن ابوالفتوح رازی در دو نوبت صبح و عصر روی صحنه می‌رود.

 




نظرات کاربران