در حال بارگذاری ...

پیام مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران به برگزاری جشنواره فجر نمایشنامه خوانی بهارستان

بهزاد مریدی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران در خصوص برگزاری جشنواره فجر نمایشنامه خوانی بهارستان پیامی صادر کردند.

به گزارش تئاتر تهران در متن این پیام آمده است: بی شک هدف نهایی هنر رسیدن به اهداف والای انسانی و توسعه هنجارهای جامعه بشری است و این میسر نمی‌شود مگر با جستجو و واکاوی در واقعیت‌های موجود زندگی و جامعه . در این میان هنر تئاتر دارای جایگاه ویژه ای است که می‌کوشد با خلاقیت و نوآوری در همه‌ی زمینه‌ها به آن مهم دست یابد و آیینه ای تمام نما از مسائل اجتماعی از دیدگاه هنرمندان باشد.
به یقین رشد و اعتلای هنر تئاتر در گرو آموزش‌های صحیح، تکیه برنوآوری و تجربه گرایی و استفاده بهینه از اساتید و پیشکسوتان و فرصت دادن به جوانان است که هنرمندان استان تهران سعی کرده اند در این مسیر گام بردارند و به ویژه با اولویت قرار دادن آموزش، آینده ی مطمئنی را برای هنر تئاتر استان تهران رقم بزنند.
 در این راستا برگزاری کارگاه ها،  نشست های تخصصی و جشنواره های آموزشی با استقبال هنرمندان مواجه شده است و نقش انجمن نمایش استان تهران در این مسیر و پویایی هنر تئاتر در استان بسیار ارزنده بوده است.
دومین جشنواره فجر نمایشنامه خوانی شهرستان بهارستان معیادگاه عاشقان این تجربه و نوآوری است که تلاش هنرمندانی را به تصویر می کشد که با پژوهش، مطالعه و تجربه به آن حقایق دست یافته اند.
بی تردید این جشنواره بهانه ای است تا هنرمندان عرصه تئاتر با شور و نشاط دو چندان گرد هم آیند و تجارب با ارزششان را  به تصویر کشند و به اشتراک بگذارند.
بر خود لازم می دانم از تلاش ها و پیگیری های مجدانه انجمن هنرهای نمایشی استان تهران و شهرستان بهارستان، گروه ها و هنرمندان خوب  تئاتر و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بهارستان تقدیر و تشکر نمایم.
 به امید هنرآفرینی هنرمندان و نوجویان عرصه نمایش بر سکوهای رفیع هنر ایران اسلامی.
بهزاد مریدی
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران




نظرات کاربران