در حال بارگذاری ...

نشست صمیمی پیشکسوتان هنرهای نمایشی شهرستان ورامین برگزار شد

به گزارش تئاترتهران، رئیس انجمن هنرهای نمایشی شهرستان ورامین گفت: دومین نشست صمیمی هیئت رئیسه با پیشکسوتان و سرپرست گروههای ثبت شده هنرهای نمایشی در فرهنگسرای رازی شهرستان ورامین برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی میثم تفرشی در حاشیه این نشست گفت: دومین نشست صمیمی هیئت رئیسه با پیشکسوتان هنرهای نمایشی با ارائه دستور جلسه جهت حضور فعال سرپرست گروههای ثبت شده، اعضا و فعالان تئاتر در مجمع عمومی سالانه انجمن هنرهای نمایشی استان تهران، گزارش فعالیتها صورت گرفته در 8 ماه گذشته، بررسی عملکرد ستاد اجرایی و هنرمندان در سیزدهمین همایش نمایش و حضور فعال همه کارگردانها وفعالان نمایش در فصل تئاتر در سال 1397 اجرایی گردید.
وی افزود: در این جلسه بر اخلاق مداری و احترام به پیشکسوتان، استفاده از تجربه بزرگان تئاتر و انتقال به هنرمندان و هنرجویان جوان، انجمن هنرهای نمایشی به عنوان قطب اصلی و تصمیم گیرنده همه فعالیتها، کارگاههای آموزشی و اجراهای هنر نمایش و پیگیری ساخت "بلک باکس" در گالری فرهنگسرای رازی تأکید گردید.
وی خاطر نشان نمود: در این نشست در جهت ساماندهی جلسات درون گروهی بنام هنرمندان شهرستان ورامین با هماهنگی و حمایت انجمن هنرهای نمایشی وهمراهی و حضور همه هنرمندان در پلاتو فرهنگسرای رازی صورت گیرد.
وی تصریح نمود: همچنین در مورد آموزش به عنوان اولویت ویژه، حضور فعال همه هنرمندان در اجرایی شدن فصل تئاتر در سال 1397، انتقادات و پیشنهادات جهت همدلی همه هنرمندان به صورت حضوری و جلسات ماهانه مستمر بحث و تبادل نظر گردید.
وی در پایان گفت: انشااله در سال 1397  شاهد  شکوفایی و تعالی هرچه بیشتر  تئاتر شهرستان ورامین به  عنوان یکی از قطب های درخشان این هنر ماندگار در سطح استان تهران و کشور در سایه همدلی و همراهی همه هنرمندان و دلسوزان واقعی باشیم.
گفتنی است در این نشست استاد عزت الله قمی، محمدتقی رودگر، غلامحسین بنی آدم، علی اکبر بذرافشان، محسن زارع، رضا مهابادی، زهرا هداوندخانی، محمد قربانی، رضا تاجیک، محمد میش مست، علیرضا امینی، راضیه ده پایینی، میثم تفرشی، زیبا سعیدی پیشکسوتان و سرپرست گروههای ثبت شده هنرهای نمایش شهرستان ورامین حضور داشتند.




نظرات کاربران