در حال بارگذاری ...

انجمن هنرهای نمایشی شهرری «قصه پری و رویای یک پسرک» را روایت می‌کند

نمایش «قصه پری و رویای یک پسرک» با محوریت کودکان و نوجوانان به نویسندگی و کارگردانی بهرام امیدعلی در سالن انجمن هنرهای نمایشی شهر ری اجرا به روی صحنه است.

به گزارش تئاترتهران، نمایش «قصه پری و رویای یک پسرک» نخستین بار در جشنواره تئاتر کودک دزفول به روی صحنه رفت و در پایان توانست به مقام سوم نویسندگی، دوم کارگردانی، دوم بازیگری زن، سوم بازیگری مرد و اول موسیقی را کسب کند. 
به گزارش انجمن هنرهای نمایشی شهرری این نمایش که از ۱۲ اسفند اجراهای خود را آغاز کرده است با اشاره به استقبال عموم مخاطبین و همچنین مدارس مقطع ابتدایی تا ٢٣ اسفند ماه در نوبت های صبح  ویژه مدارس و عصرها ساعت شش در مجتمع فرهنگی و هنری شیخ ابوالفتوح رازی شهرری به روی صحنه خواهد بود.

بهرام امیدعلی، مریم نصرالهی، میثم رضایی، فرزانه دلیر، مهدیس حسنی و محمدرضا حزینی در این نمایش ایفای نقش می‌کنند.

سید یوسف موسوی (عروسک ساز)، حسین خسرجی (موسیقی) و حافظی (طراح لباس)  نیز در نمایش یادشده همکاری دارند.
مدیر روابط عمومی و تبلیغات: محمدرضا حزینی

در خلاصه داستان «قصه پری و رویای یک پسرک» آمده است؛ ممل پسرک بازیگوش، کلاس خود را ترک می کند و به خانه می رود، شیطونک سر راه او می آید و از اینکه ممل کلاس و درس را ترک کرده تشویقش میکند. شیطونک به ممل وعده میدهد اگر خودش را به درختی که بالای کوه قاف است برساند، میتواند با برگهای درخت، دارویی بسازد و با خوردن دارو یک شبه به علم و دانش برسد. ممل همین کار را میکند و راهی می شود ، ولی....
مجتمع ابوالفتوح رازی واقع در شهرری_ میدان نماز_ داخل محوطه فرهنگسرا ولا




نظرات کاربران