در حال بارگذاری ...
پیام مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران

به مناسبت روز جهانی تئاتر

بهزاد مریدی؛مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران در پیامی به مناسبت هفتم فروردین، روز جهانی تئاتر را به هنرمندان و دست اندرکاران این هنر تبریک گفت.

به گزارش تئاترتهران،

دکتر بهزاد مریدی اظهار داشت:
تئاتر در روزهایی که نمایش بهار بر صحنه‌ طبیعت است، طلیعه‌ روز و روزگاری تازه در جهان را رقم می زند. تئاتر، فرصتِ مغتنمِ با مردم بودن است و آرزویمان این است که این آرمان در گوشه‌گوشه‌ ی این سرزمین، یادآور ارجمندی انسان و انسانیت باشد. 
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران افزود:  تئاتر حیاتی پر رونق و ابدی دارد که تابع زمان و مکان خاصی نیست و با این ویژگی می تواند حیات بخش  و آرامش بخشِ جامعه باشد و به همین دلیل است که تئاتر باید مورد توجه همگان اعم از مسئولین و هنرمندان و مردم قرار گیرد.
بهزاد مریدی با تاکید بر اهمیت نقش و جایگاه هنرهای نمایشی بیان داشت:  تئاتر همواره زنده و پویا است  و بدیهی است که روز جهانی تئاتر، مؤید این جایگاه والا و ارزنده است و امیدواریم کاروان تئاتر استان تهران که یک سال پر فراز و فرود را پشت سر گذاشته، با غنیمت دانستن تجربه‌ پشت سر و به امید همراهی بیش از پیش اهالی ارجمند تئاتر تهران و حمایت و نظارت دست اندرکاران در سال پیش رو، همچنان قوی و مستحکم به حرکت رو به پیشرفت خود ادامه دهد.
هفتم فروردین روز جهانی تئاتر را تبریک عرض نموده، به جامعه فرهنگ پرور و هنر خیز تهران که خلاق و صبورانه، آفرینشگر آثار آبرومند این روزگار بوده‌اند، درود می فرستیم و با هم برای شکوفایی این هنر ارزشمند و تاثیر گزار تلاش خواهیم کرد.




نظرات کاربران