در حال بارگذاری ...

چهارمین نشست دورهمی هنرمندان دشت ورامین برگزار می‌گردد

با حضور پیشکسوتان و هنرمندان شهرستان‌های ورامین، قرچک و پیشوا چهارمین نشست دورهمی هنرمندان دشت ورامین اجرایی می‌گردد.

به گزارش تئاترتهران به نقل از روابط عمومی انجمن هنرهای نمایشی شهرستان ورامین، چندی پیش تعدادی از فعالان تئاتر شهرستان ورامین اقدام به برگزاری نشستی در قالب «دورهمی هنرمندان شهرستان ورامین» کردند و با یاری دوستان و حمایت هنرمندان این نشست به جلسه چهارم خود رسید.

حسین بروجردی به نمایندگی از بنیانگذاران این دورهمی گفت: این نشست در روز پنج شنبه بیست و سوم فروردین ماه و با نمایشنامه‌خوانی «خداحافظی با پاپیون»، نوشته محسن آهنین جان با خوانش اسماعیل بوربور، الهه گلستانی و مریم شیرازی در پلاتو زنده‌یاد استاد حسن وزیری از پیشکسوتان و هنرمندان فقید شهرستان ورامین در فرهنگسرای رازی اجرایی می‌شود.
وی تصریح نمود :سلسله نشست‌های دورهمی هنرمندان دشت بزرگ ورامین (ورامین، قرچک و پیشوا) به میزبانی جمعی از فعالان تئاتر شهرستان ورامین و همچنین همکاری انجمن هنرهای نمایشی شهرستان ورامین به علاوه حمایت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ورامین به اجرای برنامه‌هایی نظیر نمایشنامه خوانی، معرفی آثار هنرمندان پیشکسوت و ... خواهد پرداخت و هر هفته پنج شنبه ساعت 15 عصر در فرهنگسرای رازی انجام می‌گیرد.




مطالب مرتبط

«هاپوی قهرمان» در ورامین اجرا شد

«هاپوی قهرمان» در ورامین اجرا شد

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر در استان تهران، نمایش شاد، موزیکال و آموزنده «هاپوی قهرمان» به کارگردانی میثم تفرشی، کاری از گروه ،موسسه و آموزشگاه بازیگری "فرنام هنر" باهمکاری  اداره فرهنگ و ارشاد ...

|

نظرات کاربران