در حال بارگذاری ...
با اعلام انجمن هنرهای نمایشی استان تهران

طرح پوستر بیست و سومین جشنواره تئاتر استان تهران به مسابقه گذاشته شد

برای نخستین بار طرح پوستر بیست و سومین جشنواره تئاتراستان تهران از طریق مسابقه مشخص خواهد شد.

به گزارش تئاترتهران، با تصمیم و اعلام هیئت رئیسه انجمن هنرهای نمایشی استان تهران، طرح پوستر بیست و سومین جشنواره تئاتر استان تهران از طریق مسابقه انتخاب و ارائه خواهد گردید.در زیر فراخوان طراحی پوستر بیست و سومین جشنواره تئاتراستان تهران ارائه می گردد :

 

فراخوان‌ طراحی  پوستربیست و سومین جشنواره تئاتراستان تهران

انجمن هنرهای نمایشی استان تهران در جهت حمایت از هنرمندان بومی استان و استفاده از تمامی ظرفیت های هنرمندان استان تهران و ترغیب گروه های نمایشی برای تأمین هویت بصری و ایجاد فرصت برای ارتباط همکاری هنرهای نمایشی و هنرگرافیک فراخوان طراحی پوستر بیست و سومین جشنواره تئاتر استان تهران را به شرح زیرمنتشر می نماید.

برگزار کننده:

بیست و سومین جشنواره تئاتراستان تهران

شرایط مسابقه:

* شرکت در مسابقه فقط برای طراحان گرافیک شهرستان های استان تهران است.

* هر متقاضی مجاز است حداکثر تا 3 اثر به دبیرخانه جشنواره ارائه نماید.

*جشنواره  با ذکر نام صاحب اثر ، مجاز به استفاده از آثار  منتخب نهایی در قالب کتاب ، نمایشگاه و دیگر برنامه های فرهنگی است.

*آثار ارسالی عودت داده نمی شود.

شیوه ارسال آثار و مدارک مورد نیاز:

1- لازم است شرکت کنندگان برگه ثبت نام مسابقه را از سایت http://tehran.theater.ir  دریافت و پس از تکمیل، به همراه فایل آثار خود به نشانى ایمیل(Anamayeshth@gmail.com) ارسال کنند.

2- آثار ارسالى نباید بیش از حجم 1 مگابایت، داشته باشند.

3- در صورت انتخاب اثر منتخب ،اصل اثر با قابلیت چاپى دریافت مى شود.

4- دبیر خانه براى هر شرکت کننده و در پاسخ ایمیل او، پیامى خواهد فرستاد که دریافت آثار و فرم ثبت نام را تائید مى کند.اگر شرکت کننده ظرف 48 ساعت چنین ایمیلى دریافت نکند، بدان معناست که آثار او دریافت نشده و باید مجدد اقدام به ارسال کند.

روز شمار:

آخرین مهلت ارسال آثار:                                         31/3/97

*لازم به توضیح است که اثر منتخب به عنوان پوستر بیست و سومین جشنواره تئاتر استان تهران استفاده و از پدیدآورنده آن در اختتامیه بیست و سومین جشنواره تئاتر استان تهران با اهداء تندیس جشنواره، لوح سپاس و مبلغ 7.000.000 ریال جایزه نقدی تقدیر خواهد آمد.

فراخوان‌ طراحی  پوستربیست و سومین جشنواره تئاتراستان تهران

اینجانب ................................................ به عنوان طراح / گرافیست با اطلاع کامل از مفاد، شرایط عمومی و توضیحات مندرج در فراخوان فراخوان‌ طراحی  پوستربیست و سومین جشنواره تئاتراستان تهران، با ارسال مدارک مورد نیاز، تقاضای حضور در جشنواره را دارم.

نام اثر:                                             طراح :                                                                             سال تولد:                                                                        تحصیلات متقاضی (با ذکر رشته و گرایش):                                                            شهرستان:                                                                             

تعداد آثار ارسالی :                                                                                                  

نشانی دقیق پستی:

تلفن ثابت:                                                                                                             تلفن همراه:

پست الکترونیک:                                                                                

 

نام و نام خانوادگی

امضاء/ تاریخ

 

 

 




نظرات کاربران