در حال بارگذاری ...

هفت اثر از ملارد در راه جشنواره استانی تهران

به گزارش تئاتر تهران ، مدت زیادی است که هنرمندان انجمن هنرهای نمایشی شهرستان ملارد در حال آماده سازی آثار خود برای حضور در جشنواره استانی تهران هستند. هفت کارگردان با هفت اثر متفاوت در ژانرهای مختلف بزودی اجرای عمومی خود را در سالن اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ملارد آغاز میکنند تا با سپری کردن اجراهای عمومی، برای حضور پررنگ در جشنواره استانی تهران آماده شوند.
در این مدت، گروه های نمایشی به همت انجمن هنرهای نمایشی ملارد برای آماده سازی آثار خود همه روزه از ساعت ده صبح الی بیست در پلاتوی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ملارد تمرینات خود را انجام دادند و طبق رایزنی ها و پیگیری های انجام شده از سوی دفتر انجمن نمایش ملارد با رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ملارد، امکان تمرین گروه ها در فرصت باقی مانده در سالن اصلی اداره فرهنگ و ارشاد ملارد نیز فراهم شد تا گروه های نمایشی در این زمان، ضمن ادامه تمرین در پلاتوی مجموعه، تمرینات ژنرال و نهایی اثر خود را در داخل سالن انجام دهند.
در حال حاضر، آثار زیر به مرحله نهایی رسیده و آماده اجرای عمومی و حضور در جشنواره استانی تهران خواهند بود.
۱.«کمدی یه مشت احمق» (برگرفته از اثر چهارصندوق) نوشته بهرام بیضایی
۲.نمایش«ماسک» به صورت نوشته کوروش قربانی و کارگردانی امیرنظرعلی
۳.نمایش «دنیای شکلاتی» نوشته بهنام زینعلی و‌کارگردانی مشترک بهنوش مرادی و بهنام زینعلی
۴.نمایش «بیمار» نوشته و کارگردانی محمد یزدی
۵. نمایش «اتاق ورونیکا» (اقتباس از اثر اتاق ورونیکا) نوشته آیرا لووین
۶. نمایش «جن گیر» نوشته کوروش نریمانی و کارگردانی بهنام زینعلی
۷. نمایش «شب محبوبه» نوشته سیدحسین فدایی حسین و کارگردانی نارسیس فرانسیس

مقرر است آثار نامبرده در تیر و مرداد ۹۷ پس از اخذ مجوزهای لازمه، اجرای عمومی خود را آغاز نمایند تا ضمن جذب مخاطب و تشویق عموم شهروندان به تماشای این آثار، بعنوان نمایندگان شهرستان ملارد، با قدرت بیشتری برای حضور در جشنواره استانی تهران آماده شوند.




نظرات کاربران