در حال بارگذاری ...

آغاز فصل تازه ای در تئاتر ملارد

به گزارش تئاترتهران، پس از اجراهای موفق نمایش های خیابانی «خاطرات من و گلنار» به کارگردانی بهنام زینعلی و «ده دقیقه گوش شنوا» به کارگردانی محمد یزدی و نمایش«رهایی از اسارت» به کارگردانی عبدالمجید حجازی، از هفته جدید اجرای دو اثر صحنه ای در ملارد آغاز می‌شود.
پیرو بازبینی انجام شده که در روز دوشنبه ۱۲ تیرماه توسط اعضا شورای نظارت بر نمایش شهرستان ملارد صورت گرفت، از هفته آتی دو‌نمایش «ماسک به صورت» به کارگردانی امیرنظرعلی و نمایش «یه مشت احمق» به کارگردانی فرزین سلمانیان اجرای عمومی خود را در سالن آمفی تئاتر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ملارد، آغاز خواهند کرد.
نمایش «ماسک به صورت» که مضمونی درام با رویکرد نگاه به زندگی بشریت تولید شده است، فضایی انتزاعی و سوررئال دارد و داستان مرگ و زندگی انسان را به تصویر می‌کشد.
در کنار آن نمایش کمدی «یه مشت احمق» نیز طنز تلخی است برگرفته از نمایشنامه مشهور چهارصندوق بهرام بیضایی که به بررسی روابط بین المللی و تاثیر آن بر زندگی معیشتی بشریت می‌پردازد.
از هفته آینده این دواثر در ادامه روند تولید و آفرینش آثار نمایشی توسط اعضای انجمن هنرهای نمایشی ملارد، روی صحنه خواهند آمد.

بازبینی دیگر نمایش‌های تولید شده انجمن نمایش ملارد نیز در هفته آینده انجام تا در فصل تابستان همه شب اجراهای پرشور و استانداردی در سالن آمفی تئاتر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ملارد روی صحنه باشد.




نظرات کاربران