در حال بارگذاری ...
آغاز فصل تئاتر شهرستان ملارد

«یه مشت احمق» و« ماسک» به صورت بروی صحنه میروند.

به گزارش تئاترتهران،دو نمایش «یه مشت احمق» و «ماسک» به صورت تولیدات تازه‌ی هنرمندان انجمن هنرهای نمایشی شهرستان ملارد از روز سه شنبه در ساعتهای ۱۹ و ۲۰:۳۰ در سالن آمفی تئاتر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ملارد بروی صحنه می‌روند.

این آثار که دارای فضای کمدی و ملودرام است، از اسفندماه ۹۶ تمرینات خودرا در پلاتوی انجمن هنرهای نمایشی ملارد آغاز کردند و پس از گذشت پنج ماه تمرین روزانه، از سه شنبه هفته جاری اجراهای عمومی خود را با بلیت فروشی آغاز می‌کنند.

خوشبختانه اعضای انجمن هنرهای نمایشی ملارد با اتکاء به خرد جمعی و همبستگی، و البته با هدف ارائه تولیدات باکیفیت نمایشی باپشتوانه تلاش گروهی توانسته اند پس از برگزاری موفق دومین جشنواره نمایشنامه خوانی فجر، نسبت به تولید و آماده سازی آثار خود اقدام کنند.

از همین رو طی پنج ماه اخیر هفت اثر نمایشی توسط این هنرمندان آماده اجرا است.

پیش از این نیز ملارد با اجرای سه اثر نمایش خیابانی در هفته مبارزه با مواد مخدر و یک نمایش مذهبی ویژه لیالی قدر، پیشگام در تولید آثار مناسبی و جذب مخاطب بود و امروز نیز با هفت نمایش، به استقبال اجراهای عمومی می‌رود.

این روند صعودی دربحث جذب مخاطب و تشویق شهروندان ملاردی به تماشای تئاتر، موجب شده است که بستر مناسبی برای همکاری هرچه بیشتر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ملارد و انجمن هنرهای نمایشی ملارد فراهم گردد و باتعامل لازم میان آنها، در شهرستان ملارد گروه های نمایشی از ساعات اولیه صبح الی هشت شب بتوانند از فضاهای موجود از جمله پلاتو و سالن آمفی تئاتر اداره استفاده نمایند.

در ادامه این مسیر، هفته آینده پس از اتمام اجرای نمایش «یه مشت احمق» و «ماسک»  اجرای عمومی دیگر آثار تولید شده شهرستان ملارد آغاز خواهد شد تا انجمن هنرهای نمایشی ملارد باافتخار به پیشواز جشنواره استانی تئاتر تهران برود.




نظرات کاربران