در حال بارگذاری ...
در شروع هفته دوم اجراهای عمومی انجمن هنرهای نمایشی ملارد

نمایش «بیمار» به صحنه رفت

هنرمندان انجمن هنرهای نمایشی ملارد که در این ایام روزهای پرکاری را سپری میکنند، در این هفته نیز با آغاز اجرای عمومی نمایش «بیمار»، به کارگردانی محمد یزدی، فعالیتهای خود را ادامه میدهند.

به گزارش تئاترتهران، انجمن هنرهای نمایشی شهرستان ملارد که فصل تازه ای را در روند فعالیتهای خود آغاز کرده است هفته گذشته دو اثر نمایشی بنامهای«ماسک به صورت»کاری از امیرنظرعلی و« یه مشت احمق» به کارگردانی فرزین سلمانیان را بروی صحنه داشت که بااستقبال فوق العاده شهروندان همراه بود. این تولیدات تازه‌ی انجمن هنرهای نمایشی ملارد، در هفته جاری نیز با آغاز اجرای نمایش «بیمار» به نویسندگی و کارگردانی محمد یزدی ادامه می یابد و تا جمعه شب پذیرای مخاطبان خواهد بود.این اثر که بخش هایی از آن از تکنیک ویدئوآرت، بهره گرفته است، به بیان مشکلات و معضلات بیماری ایدز میپردازد و در آن قصه‌ی ، زندگی زنی که مبتلا به این بیماری است نشان داده میشود.از هفته آتی نیز تولیدات انجمن هنرهای نمایشی ملارد با اجرای دو اثر دیگر ادامه پیدا میکند.نکته قابل تامل و خوشایند این مجموعه اجراهای عمومی، در سالن اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ملارد، تاکید هنرمندان و رئیس انجمن هنرهای نمایشی ملارد به ترویج فرهنگ خرید بلیت تئاتر در ملارد است که این روزها بخوبی باتبلیغات محیطی مناسب گروه ها ، مورد حمایت و استقبال شهروندان ملاردی واقع شده است. بااین وجود نوید این میرود که بزودی سالن اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ملارد بعنوان یک قطب فرهنگی و هنری درجهت اجرای مستمر نمایش در ملارد شناخته شود.
تا این هفته در سال جاری انجمن هنرهای نمایشی ملارد توانسته با تولید و اجرای هفت اثر نمایشی، پذیرای مخاطبان باشد که البته این رقم در هفته های آتی افزایش می یابد.




نظرات کاربران