در حال بارگذاری ...

« اوراق شناسایی» در شهرری نمایشنامه‌خوانی شد

به گزارش تئاترتهران، انجمن هنرهای نمایشی شهرری در راستای برنامه های نمایشی از این پس جلسات ماهیانه نمایشنامه خوانی را سی‌ام هر ماه در سالن مجتمع ابوالفتوح رازی برگزار می‌کند.
نخستین جلسه این برنامه؛ نمایشنامه «اوراق شناسایی»  نوشته‌ی نویسنده بلژیکی روژه آورمائته و به کارگردانی محمدرضا باقری اجرا شد.
این برنامه شنبه  ۳۰ تیرماه ۱۳۹۷ ساعت ۱۸/۳۰ در مجتمع فرهنگی هنری شیخ ابوالفتوح رازی و با حضور اعضا انجمن نمایش ری و علاقه مندان حوزه نمایشی برگزار شد.
درخلاصه داستان این نمایشنامه آمده‌است: اوراق شناسایی درباره مردی است که مرتکب قتل شده، اما یک نفر دیگر را به اشتباه جای او بازداشت کرده‌اند. زمانی که قاتل اصلی خود را به نگهبان زندان معرفی و اعتراف میکند که او قاتل است، نگهبان از او اوراق شناسایی می‌خواهد و چون او اوراق را ندارد، نگهبان نمی‌پذیرد. قاتل برای اثبات گناه خود حتی وکیل استخدام میکند اما چون اوراق شناسایی ندارد او را دستگیر نمی‌کنند.
خوانشگران این نمایشنامه: محمدرضا حزینی، محمود آمارلو، علی سعیدی و حدیث آنالویی بودند.
سایر عوامل در این نمایشنامه‌خوانی نیز عبارتند از دستیار و مشاور کارگردان: محمدرضا حزینی، موسیقی: علی براتی، نور و صدا: مهدی آمارلو، عکاس: مهشید فرجی، مدیر روابط عمومی و تبلیغات: محمدرضا حزینی.




نظرات کاربران