در حال بارگذاری ...

استقبال بی نظیر از نمایش «جن‌گیر» در ملارد

اجراهای نمایش متفاوت« جن گیر» از نوشته های کوروش نریمانی که کاری گروهی از هنرمندان انجمن هنرهای نمایشی ملارد می باشد، سه شنبه شب در اوج استقبال عمومی، درحالی آغاز شد که تمامی بلیتهای یکصد صندلی سالن اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ملارد بفروش رفت.

به گزارش تئاترتهران، سه شنبه شب دوم مردادماه 97 از ساعت ۲۰:۳۰ بچه جن ها در ملارد روی صحنه رفتند.

این استقبال قابل توجه از نمایش «جن‌گیر» همراه بود با حضور میرفتحی معاون بخشدار مرکزی شهرستان ملارد و مرتضی اینانلو معاون هنری سینمایی اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان ملارد که بارضایت مخاطبین  همراه شد.
این اثر کمدی و ترسناک که به نوعی یک نمایش گروتسک به شمار می‌رود، با بهره‌گیری از گریم‌های متفاوت، قصه زن و‌شوهری را نمایش می‌دهد که منزل خود را به یه کارگاه خیاطی تبدیل کرده‌اند اما به یکباره ظاهرشدن دو جن بزرگ و چندین بچه جن در کارگاه، آنهارا دستخوش اتفاقاتی می‌کند که بیننده ضمن تجربه‌ی حس هیجان و دلهره، به طنزهای موقعیتی این اثر می‌خندد.

در این اثر که بابهره‌گیری از خرد جمعی و‌کارگاهی تولید شده است، بهنوش مرادی، امیرنظرعلی، النازفتاحی، محمدغضنفری، صبا درفشی و بهنام زینعلی در نقش های اصلی بازی می‌کنند. 
همچنین پوریا روستایی دستیارکارگردان، الهام جعفری طراح گریم، محمدفروتن مجری گریم، سمیه کمالی مدیرصحنه، فرزین سلمانیان و پگاه شیخی زاده دستیاران صحنه، محمدعلی غدیری و محمدامین دهقان گروه تبلیغات و سجادنجاتی و سعید بهرامی حراست و راهنمای سالن بعنوان عوامل اجرایی این اثر همکاری می‌کنند. 
نمایش «جن گی» که یک اثر پرپرسوناژ و با حجم وسیعی از هنرمندان آماده شده است، به‌عنوان اولین تولید انجمن هنرهای نمایشی ملارد میباشد که باحضور و‌همکاری تمامی اعضای انجمن هنرهای نمایشی ملارد و به سرپرستی و‌نظارت بهنام زینعلی رییس انجمن هنرهای نمایشی ملارد تولید و روی صحنه آمده است.




نظرات کاربران