در حال بارگذاری ...
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران درملارد

امیدوارم سال آینده جشنواره استانی تئاتر تک، تبدیل به جشنواره ملی و در شهرستان ملارد برگزار شود

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران در حاشیه حضور در جشنواره استانی تئاتر تک تهران با نماینده مردم شریف شهرستان ملارد در مجلس شورای اسلامی، امام جمعه و فرماندار شهرستان ملارد دیدار و گفتگو کرد

به گزارش تئاترتهران، جاودانی در سفر به شهرستان ملارد ضمن حضور در پروژه مجتمع فرهنگی هنری شهرستان، از روند اجرای پروژه، بازدید و دستوراتی مبنی بر اعمال اصلاحات و تسریع روند اجرایی صادر نمود. وی در ادامه با محمد محمودی نماینده مردم ملارد، قدس و شهریار نیز دیدار و گفتگو نمود و در خصوص  روند ساخت و تکمیل پروژه مجتمع فرهنگی و هنری مواردی را مطرح نمود .

احد جاودانی در دیدار با حسینی امام جمعه شهرستان ملارد گفت: چنانچه شورای فرهنگ عمومی در شهرستان فعال باشد مساعدت و همراهی همه دستگاه ها را در بر خواهد داشت.

حسینی امام جمعه شهرستان ملارد نیز از جمله دستاوردهای شورای فرهنگ عمومی شهرستان را، تخصیص بیست درصد از تابلوهای تبلیغات شهری شهرستان به شورای فرهنگ عمومی دانست و از همراهی شهرداری و فرمانداری با این شورا تقدیر بعمل آورد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران در دیدار با خطیبی فرماندار شهرستان ملارد، سیاست گذاری برنامه های فرهنگی را طبق مطالبات مردم و چشم انداز برنامه های دولت عنوان کرد و گفت: این اداره کل اهتمام خود را به رفع مسائل فرهنگی- هنری شهرستان ملارد با همکاری مدیران شهرستان اعلام می دارد.

احد جاودانی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران در جشنواره تئاتر تک تهران گفت: از تنها مجتمع فرهنگی و هنری در حال ساخت این شهرستان بازدید بعمل آوردم و لذا از نماینده مردم ملارد، فرماندار و شهردار شهرستان درخواست می نمایم با همکاری خود، این اداره کل را جهت ساخت و تکمیل مجتمع فوق یاری رسانند تا ان شاءالله سال آینده شاهد برگزاری جشنواره مونولوگ در سطح ملی در این مجتمع فرهنگی و هنری باشیم .

وی ابراز امیدواری کرد سال آینده جشنواره استانی تئاتر تک تهران تبدیل به جشنواره ملی و به میزبانی ملارد برگزار شود.

جاودانی در ادامه، حضور دستگاه های مختلف شهرستانی و همکاری و هم افزایی در برنامه های فرهنگی و هنری را در شهرستان ملارد قابل تقدیر دانست.

در حاشیه این مراسم از پوستر جشنواره تئاتر استانی که به نام استاد محب اهری نامگذاری گردیده است نیز رونمایی گردید.




نظرات کاربران