در حال بارگذاری ...
به منظور خوانش متون نمایی

«فال آنتن» در شهرری خوانش شد

انجمن هنرهای نمایشی شهرری به منظور خوانش متون نمایشی، سلسله جلسات نمایشنامه خوانی را به صورت ماهیانه و با حضور اعضا انجمن نمایش برگزار می کند.این جلسات اولین  شنبه هر ماه در مجتمع ابوالفتوح رازی برپا می شود.

به گزارش تئاترتهران، انجمن هنرهای نمایشی شهرری به منظور خوانش متون نمایشی، سلسله جلسات نمایشنامه خوانی را به صورت ماهیانه و با حضور اعضا انجمن نمایش برگزار می کند.این جلسات اولین  شنبه هر ماه در مجتمع ابوالفتوح رازی برپا می شود.
در دومین جلسه این برنامه نمایشنامه «فال آنتن» نوشته ی مجید قربانی و به کارگردانی سعید ابوحمزه خوانش شد.جلسات نمایشنامه خوانی با هدف خوانش متون ایرانی و متون برتر کلاسیک در راستای آشنایی هرچه بهتر علاقه مندان با متون نمایشی در مجتمع فرهنگی هنری شیخ ابوالفتوح رازی انجمن هنرهای نمایشی شهرری برگزار می شود.
خلاصه داستان، حکایت پهلوانی است معرکه گیر در خیابان و لوطی ای که برای بدست آوردن پول از هیچ کاری مضایقه نمیکند. در این بین زن فالگیری برای خرج خانواده اش و ترک دادن و آزاد کردن فرزن معتادش  از زندان فریفته و بی راه طمعکاری لوطی می شود، پهلوان به زندان می افتد و ....

نویسنده: مجید قربانی،کارگردان:سعید ابوحمزه، دستیار کارگردان:محمدرضا حزینی،اجرا خوانان:، سعید شهیدی: پهلوان، سعید ابوحمزه:لوطی، منیره شریعت زاده:زن فالگیر

این جلسات اولین شنبه هرماه ساعت ۱۷ در شهرری میدان نماز داخل محوطه فرهنگسرا ولا مجتمع ابوالفتوح رازی برپا می گردد.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران