در حال بارگذاری ...

رقابت سیزده گروه نمایشی در بیست و سومین جشنواره تئاتراستان تهران

سیزده گروه نمایشی با اجرای نمایشنامه های نویسندگان مختلف نظیر بهرام بیضایی، علیرضا نادری و برتولد برشت از شهرهای مختلف استان تهران در بیست و سومین جشنواره تئاتر استان تهران با هم رقابت می کنند.

به گزارش تئاترتهران، 13 گروه نمایشی طی روزهای ۶ الی ۱۰ شهریور ماه ۹۷ آثار خود را در پردیس تئاتر تهران برای رقابت در بیست و سومین جشنواره تئاتر استان تهران به داوری فرهاد اصلانی، کورش نریمانی و ژاله صامتی روی صحنه می برند.

فهرست اجراهای جشنواره تئاتر استان تهران به این شرح است:

۶ شهریور: خانواده دوست داشتنی من به نویسندگی و کارگردانی محمد رفیعی در سالن جمشید مشایخی، بیمار به نویسندگی و کارگردانی محمد یزدی در سالن محمود استاد محمد، مرگ یزدگرد به نویسندگی بهرام بیضایی و کارگردانی کورش ولیدی در سالن داود رشیدی، آنکه گفت آری آنکه گفت نه به نویسندگی برتولت برشت و کارگردانی هومن رهنمون در سالن اصلی پردیس تئاتر تهران.

۷ شهریور: یوسف یوزف جوزپه به نویسندگی علی مرتضوی و کارگردانی کیانوش احمدی در سالن جمشید مشایخی، یک خانواده محترم به نویسندگی مسعود هاشمی نژاد و کارگردانی عادل عزیزنژاد در سالن محمود استاد محمد، یک شب در ایستگاه قطار به نویسندگی و کارگردانی سعید تاجیک در سالن داود رشیدی.

۸ شهریور: سعادت لرزان مردمان تیره روز به نویسندگی علیرضا نادری و کارگردانی مجید قربانی در سالن جمشید مشایخی، آقا و خانم ارغوان به نویسندگی و کارگردانی پیمان دانشمند در سالن محمود استاد محمد، همسفران همیشه هپی به نویسندگی و کارگردانی علی خودسیانی در سالن داود رشیدی.

۹ شهریور: مچ گیری به نویسندگی رحمت امینی و کارگردانی علیرضا امینی در سالن جمشید مشایخی، شیش تاییا به نویسندگی و کارگردانی خشایارپیرعلمی در سالن محمود استاد محمد، و غده به نویسندگی فربد عقیده مند و کارگردانی رضا همتی در سالن داود رشیدی.

در پایان اجراهای هر روز جلسات نقد و بررسی نمایش ها با حضور میلاد نیک آبادی و حبیب دانش برگزار می شود.

اختتامیه بیست و سومین جشنواره تئاتر استان تهران شنبه ۱۰ شهریور ساعت ۱۷:۳۰ در سالن اصلی مجموعه پردیس تئاتر تهران برگزار می شود.




نظرات کاربران