در حال بارگذاری ...

فصل گرم تئاتر در انجمن هنرهای نمایشی ری همچنان ادامه دارد

انجمن هنرهای نمایشی ری با چهارده نمایش فصل تابستان پرباری را پشت سر گذاشت.

هنرمندان انجمن نمایش ری با ده اثر نمایشی در فصل تئاتر ری که از ۱۵ مرداد الی ۱۵ شهریور در جریان است، در سالن  بخش های باقرشهر،قیامدشت و حسن آباد هرشب ساعت هفت عصر آثارشان به روی صحنه است.
دربخش دیگری از فعالیت های نمایشی این انجمن،حضور سه اثر در بخش مسابقه بیست و سومین جشنواره تئاتر استان تهران می باشد که با آثاری چون «سعادت لرزان مردمان تیره روز» کاری از مجید قربانی، «مرگ یزدگرد» کاری از کوروش ولیدی و نمایش «یوسف،یوزف؛جوزپه» کاری از کیانوش احمدی دراین رویداد فرهنگی حضور دارند.
در بخش آموزشی نیز نمایش «مادرجان سلام» محصول پایان دوره کارگاه بازیگری در رده ی سنی نوجوانان به سرپرستی و کارگردانی عباس عبدی روزهای شش و هفت شهریور در مجتمع ابوالفتوح رازی به روی صحنه می باشد.
از دیگر فعالیت های آموزشی انجمن نمایش ری می توان به کارگاه بازیگری در رده ی سنی بزرگسالان اشاره کرد که به سرپرستی مجید قربانی در حال برگزاری ست و در پایان دوره این کلاس؛هنرجویان نمایشی را به روی صحنه می آورند.
انجمن نمایش شهرری در فصل پاییز نیز  تولید چهار اثر نمایشی با محوریت مذهبی؛ اجتماعی و دفاع مقدس را در دستور کار خود دارد.
انجمن هنرهای نمایشی ری با تبین شعار تاتر برای همه در بخش اجراهای عمومی تاتر فعالیت مستمر دارد.




نظرات کاربران