در حال بارگذاری ...

داوران نخستین فصل تئاتر جوانان شهرستان پیشوا معرفی شدند

به گزارش تئاترتهران، وحید رضا قناعیان، میترا رفیع و لیلا جنیدی به عنوان داوران نخستین فصل تئاتر جوان شهرستان پیشوا معرفی شدند.

گفتنی است وحید رضا قناعتیان در کارنامه خود (مسئول هنرهای نمایشی و فیلم وزارت آموزش و پرورش)، کارشناس ارشد کارگردانی، دانشگاه هنر/دانشکده سینما تئاتر،نویسندگی،کارگردانی و بازیگری در بیش از سی اثر نمایشی، مدرس تئاتر و نمایش خلاق، دبیر جشنواره هنرهای نمایشی و فیلم کوتاه وزارت آموزش و پرورش را دارد.

همچنین از سوابق میترا رفیع میتوان گفت: وی دانش آموخته ی کارشناسی و کارشناسی ارشد بازیگـری از دانشکده سینما و تئاتر دانشگاه سراسری هنر تهران و دریافت جایزه بهترین بازیگر زن از جشنواره مونولوگ دانشگاهی، دریافت جایزه بهترین کارگردانی از جشنواره مونولوگ دانشگاهی، دریافت جایزه بازیگر زن نمایشِ خیابانی از جشنواره فجر سال ٨۶، دریافت جایزه بهترین بازیگر زن از جشنواره تئاتر دانشگاهی سال ۹۱، دریافت جایزه بهترین بازیگری زن از جشنواره تئاتر تک نفره نیاوران، تقدیر بازیگری زن از جشنواره تئاتر تک نفره نیاوران، دریافت جایزه بهترین بازیگری زن از جشنواره کانون ها و مساجد ، کاندید بهترین بازیگری زن از جشنواره تئاتر دانشگاهی ۹۲ و فعالیت در سِمت کارگردان هنری در تولیداتِ یک فصل از شبکه امید صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران و...

درپایان دیگر داور این جشنواره لیلا جنیدی دارای لیسانس کارگردانی و فوق لیسانس بازیگری از دانشگاه هنر می باشد وی با بازی در نمایش های، دیوان غربی دیوان شرقی در سالن چهارسو و تاتر شهر، موش تو پیت حلبی بوی سیب در سالن سایه و تاترشهر، فاوست به روایت شرق، من یک ساعت بیشتر از تو عاشقم در سالن محراب، اوراتوریوی عدالت و سمفونی بیداری در تالار وحدت، اوازه خوان فالش میخواند در تالار مولوی و.... بازی در نمایش های خیابانی هیس، من در امتداد نقطه چین ها، سلول من تروریست نیست، امپرالیسم نکبت و.... کارگردانی نمایش هایی چون دیوار، پارادوکس، مرگ و دوشیزه، مردانی که سگ شدند، روز دروغ، سلام خداحافظ و.... بازی در فیلم های تلویزیونی طلاق در وقت اضافه، راه شیری، مروارید سیاه، سیاه و سفید و فیلم سینمایی گوشواره و فیلم های کوتاهی چون: ترانه ای برای لوبا، ساعت، تصویر لیلی، مهراکین، هفت رنگ، شب بیداری، پشت بال پروانه ها و..... را در کارنامه خود دارد.

بیش از 80 نوجوان و جوان هنرمند در قالب 13 گروه نمایشی در نخستین فصل تئاتر جوان پیشوا به دبیری حسین قاسمی به رقابت می پردازند و این برنامه چهاردهم تا هفدهم آذر ماه در خانه فرهنگ شیخ جنید برگزار می‌شود.




نظرات کاربران