در حال بارگذاری ...
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران

تا پایان سال کلنگ فرهنگسرای پیشوا زده خواهد شد

جاودانی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران در مراسم اختتامیه فصل تئاتر جوان شهرستان پیشوا خبر از کلنگ زنی فرهنگسرای شهرستان پیشوا تا پایان سال جاری داد.

به گزارش تئاترتهران، احدجاودانی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران در مراسم اختتامیه فصل تئاتر جوان شهرستان پیشوا خبر از کلنگ زنی فرهنگسرای شهرستان پیشوا تا پایان سال جاری داد.
دکتر جاودانی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران در این مراسم ضمن تشکر از اصحاب هنر نمایش شهرستان پیشوا و مسئول انجمن نمایش استان تهران به جهت برگزاری این فصل تئاتر گفت: تا پایان سال فرهنگسرای شهرستان پیشوا کلنگ زنی خواهد شد تا پس از این برنامه های فرهنگی و هنری در فضای مناسب تری برگزار شود.
جاودانی در ادامه حمایت مردم را از فرهنگ و هنر خواستار شد وی در پیشنهادی به مردم شریف پیشوا گفت: وقتی رخداد فرهنگی و هنری پیش می آید از آن استقبال کنید و آن برنامه را حمایت کنید. به‌طور مثال اگر نمایشگاه کتابی افتتاح می‌شود به همراه خانواده به آنجا بروید تا نویسندگان تشویق شوند و ناشران کتب ایشان را در حوزه نشر گسترش دهند.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران در حوزه فرهنگی خودمان موضوع داریم که راجع به آن کار کنیم.

وی گفت: در هویت ایرانی اسلامی موضوع و عناوین مختلفی داریم که راجع به آن فعالیت کنیم و شایسته نیست از موضوعات بیگانه استفاده نماییم، ما موضوعاتی مثل دفاع مقدس، چهل سالگی انقلاب اسلامی و... را داریم که بسیار ارزشمند است.
نیلی مدیر عامل انجمن هنرهای نمایشی ایران نیز در این مراسم حضور داشت. وی در سخنان خود اعلام کرد به یک اثر نمایشی  که در حوزه چهل سالگی انقلاب از شهرستان پیشوا آماده شود از آن حمایت خواهیم کرد.




نظرات کاربران