در حال بارگذاری ...
اولین پروژه آموزشی هیئت رئیسه جدید

سیصدو شصت و پنج روز تا بازیگری در انجمن هنرهای نمایشی تهران

هیئت رئیسه انجمن هنرهای نمایشی استان تهران از اولین پروژه اموزشی خود با نام سیصدو شصت و پنج روز تا بازیگری رونمایی کرد.

به گزارش تئاتر تهران، هیئت رئیسه انجمن هنرهای نمایشی استان تهران از اولین پروژه آموزشی خود با نام سیصدو شصت و پنج روز تا بازیگری رونمایی کرد.در این طرح که به همت انجمن هنرهای نمایشی استان تهران و مجموعه تئاتر محراب برگزار خواهد شد، شیوه ای نوین و مستمر از آموزش وآماده سازی بازیگر پیاده خواهد شد.

 در این طرح که در چهار ترم متوالی به اجرا خواهد رسید، دوره های مقدماتی تا پیشرفته بازیگری زیر نظر کاوه مهدوی به هنرجویان علاقه مند به بازیگری تدریس خواهد شد.

ترم اول (مقدماتی) که در سه ماهه زمستان برگزار می گردد شامل مباحث حس با متد استانیسلاوسکی و آشنایی با نماینامه شاه لیر اثر ویلیام شکسپیر خواهد بود.

ترم دوم(مقدماتی) که در سه ماهه بهار برگزار می گردد شامل مباحث بدن بازیگر و ادامه مباحث متد استانیسلاوسکی و اتود روی نمایشنامه شاه لیر خواهد بود.

ترم سوم(پیشرفته) که در سه ماهه تابستان برگزار می گردد شامل مباحث بیان بازیگر و ادامه مباحث متدهای غیررئالیستی و فرار از کلیشه ها با اتود روی نمایشنامه شاه لیر خواهد بود.

ترم سوم(پیشرفته) که در سه ماهه پائیز برگزار می گردد شامل مباحث  بازیگرخلاق و متد برشت و آغاز نمایش شاه لیر خواهد بود.

در ضمن نفرات برتر هر ترم با امیازات ویژه وارد ترم بعد خواهند شد. علاقه مندان می توانند تا 15 دی ماه برای کسب اطلاعات بیشتر به آدرس تقاطع خیابان امام خمینی(ره) و خیابان ولیعصر(عج) مجموعه تئاترمحراب و دفتر انجمن هنرهای نمایشی استان تهران مراجعه نمایند و یا با شماره تلفن 66493338 تماس حاصل فرمایند.

 

 




نظرات کاربران