در حال بارگذاری ...
در نخستین جشنواره هنرهای نمایشی«تئاترمان»

«ستایش یک قتل » در تماشاخانه مشایخی اجرا میشود

نخستین جشنواره هنرهای نمایشی «تئاتر مان» از پنجشنبه ۲۰ دی آغاز خواهد شد و تا ۲۶ دی ادامه خواهد داشت. رویکرد این جشنواره حمایت از هنرمندان جوان در حیطه تئاتر اعم از تهران و شهرستان و حمایت از تئاتر کودک و نوجوان است.

به گزارش تئاترتهران، نمایش«ستایش یک قتل»  به نویسنده گی و کارگردانی رسول حق شناس در نخستین جشنواره تاتر مان در سالن استاد مشایخی اجرا میشود. این نمایش در تاریخ ۲۴ دی ماه ساعت ۱۶ در جریان نخستین جشنواره تئاتر مان و در رقابت با ۱۰ اثر دیگر اجرا خواهد شد.
این نمایش حول محور قضیه قتل ستایش قریشی دخترک شش ساله افغان است که در ورامین به قتل رسید سال گذشته تولید شده است و تاکنون اجرای عموم نداشته است.
در این نمایش سمیه کیا دربندسری، سارا خردمند، حدیثه سهرابی ، امیرضا محمدی، ملیکا وطن دوست، علیرضا تاجیک ،فاطمه نوری،  حنانه فتح اللهی، علی اصغر حق شناس، یلدا روحانی به ایفای نقش می پردازند.
طراحی صحنه و لباس بر عهده رسول حق شناس و طراحی گریم با سارا هلیلی و طراحی پوستر مهدیه تاجیک راد است و تهیه کنندگی اثر نیز بر عهده رسول حق شناس است.

نخستین جشنواره هنرهای نمایشی «تئاتر مان» توسط مرکز آفرینش‌های هنری تئاتر مان و در محل تماشاخانه استاد مشایخی برگزار خواهد شد.




نظرات کاربران