در حال بارگذاری ...
به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی

اجرای نمایش «پلاک کوچه‌ها» در پیشوا

به مناسبت ایام الله فجر فاطمی نمایش "پلاک کوچه ها" با موضوع خاطرات ایام انقلاب اسلامی با استقبال فوق العاده شهروندان اجرایی زیبا به عمل آمد

به گزارش تئاتر تهران، به مناسبت ایام الله فجر فاطمی از نمایش «پلاک کوچه ها» با موضوع خاطرات ایام انقلاب اسلامی باز بینی به عمل آمد. این نمایش که با نویسندگی و کارگردانی حسن پور گل محمدی تهیه شده است در حضور هیئت بازبینی به اجرا در آمد و مجوز اجرای کارگاهی را از اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دریافت نمود.
نمایش «پلاک کوچه ها» با موضوع حکایتی از انقلاب است که راوی از ابتدا با محرم آغاز می کند و در چهل سالگی با ایام شهادت حضرت فاطمه (س) مصادف گردیده است را به درستی به نقطه طلایی میرساند و در آن به این مطلب پرداخته می شود که چادر پاکدامنی بانوی دو عالم با خون نینوا هم آویخته می شود و چهل سال عزت نام ایران و ایرانی را ماندگار ساخته است.

همچنین به این مهم که مادرانی که از برکت قرآن فرزندانشان را رشد دادند و هم اکنون نام کوچه ها و خیابانها با نام ایشان ثبت گردیده است بخش هایی از دیالوگ های این نمایش است که در فصل تئاتر انقلاب باعث شد با استقبال شهروندان به اجرای عموم تبدیل شود.




نظرات کاربران