در حال بارگذاری ...

هیئت انتخاب متون نخستین جشنواره نمایشنامه خوانی شهرستان قرچک معرفی شدند

به گزارش تئاتر تهران، علیرضا ترامشلو و امیر موسوی به عنوان هیئت انتخاب آثار نخستین جشنواره نمایشنامه خوانی شهرستان قرچک در غالب بازخوانی متون معرفی شدند.

علیرضا ترامشلو دبیر نخستین جشنواره نمایشنامه خوانی شهرستان قرچک افزود، رویکرد انتخاب آثار بر اساس تولید متون بومی ، و پرورش و تشویق نویسندگان بومی خواهد بود ، و قطعا بخش انتخاب متن برای دبیرخانه جشنواره از اهمیت بالاتری برخوردار است.
رییس انجمن نمایش شهرستان قرچک و دبیر نخستین جشنواره نمایشنامه خوانی شهرستان قرچک ابراز امیدواری کرد که با شروع فعالیتهای این چنینی در حوزه تولید متن بتوان در سالهای آینده شاهد رشد و شکوفایی نسل درام نویس باشیم.
همچنین آقای امیر موسوی از هنرمندان مطرح کشور در حوزه هنرهای نمایشی انتخاب شهرستان قرچک به عنوان پایگاه شروع چنین حرکت فرهنگی عظیمی را نشانه خوبی برای متمرکز شدن شهرستانها بر انواع گونه های اجرایی دانست و افزود ان شالله بزودی نسل جدیدی از هنرمندان درام نویس شهرستانی به جمعیت هنرمندان حوزه هنرهای نمایشی اضافه میشود.
در ادمه دبیر جشنواره افزود قصد داریم بخش هنرجویی را نیز به جشنواره بیفزاییم تا نخستین جشنواره نمایشنامه خوانی شهرستان قرچک علاوه بر رنگ و بوی رقابت ، دارای اتمسفر تجربه و انگیزه اجرا برای هنرجویان نو پای شهرستان قرچک نیز باشد.بزودی شرایط حضور هنرجویان در نخستین جشنواره نمایشنامه خوانی شهرستان قرچک اعلام میگردد.تاکنون بیش از هفتاد متن نمایشی جهت حضور در نخستین جشنواره نمایشنامه خوانی شهرستان قرچک به دبیرخانه جشنواره رسیده است.

نخستین جشنواره نمایشنامه خوانی شهرستان قرچک به صورت استانی و با تمرکز بر شهرستان های جنوب شرق استان تهران با محوریت چهل سالگی پیروزی انقلاب از تاریخ اول تا پنجم اسفند ماه سال جاری در شهرستان قرچک برگزار می‌شود.




نظرات کاربران