در حال بارگذاری ...
طی انتشار نامه ای

علیرضا ترامشلو از انجمن هنرهای نمایشی شهرستان قرچک خداحافظی کرد

به نام خداوند جان و خرد
پس ازآنکه شهر قرچک به عنوان شهرستان معرفی شد و قرچک از بخش به شهرستان ارتقاء پیدا کرد در صدد تاسیس انجمن نمایش برامدم و با هنرمندان این حوزه گفتگو کرده و انجمن نمایش شهرستان قرچک را تاسیس کردیم و بنا به سابقه ای که اینجانب در حوزه نمایش داشتم حکم مسئولیت به بنده واگذار شد. از آن تاریخ به بعد همواره سعی در پیگیری مطالبات و حقوق هنرمندان شهرستان قرچک داشتم و در تمامی محافل رسمی و دولتی و غیر دولتی با تمام وجود برای احقاق حق هنرمندان و بویژه هنرمندان تئاتر این شهرستان سعی خود را نمودم اولین حرکت راه اندازی اجراهای عموم نمایش های شهرستان بود که به همت جناب بدلی اولین نمایش اجرای عمومی شهرستان به نام نمایش کمدی اشتباهات رقم خورد و سپس با برگزاری اولین جشن اردیبهشت تئاترشهرستان قرچک و اجرای آثار نمایشی در سطح شهرستان قرچک ،چراغ تئاتر شهرستان روشن شد.پس از برگزاری اردبیهشت تئاترشهرستان قرچک در جشن اردیبهشت تئاتر استان تهران به عنوان یکی از انجمن های برتر شهرستان برگزیده شدیم و این درحالی بود که کمتر از شش ماه از تاسیس انجمن نمایش قرچک نگذشته بود.
حضور مستمر در جشنواره های استانی و کسب عناوین مختلف در جشنواره ها بدون وجود سالن و مکان تمرین نشان از همت بالای هنرمندان تئاتر شهرستان قرچک داشت.
پس ازنخستین انتخابات انجمن هنرهای نمایشی استان تهران به عنوان عضو هیئت رئیسه انجمن هنرهای نمایشی استان تهران انتخاب شدم و سپس به مدت دوسال از طرف رئیس انجمن هنرهای نمایشی استان به عنوان رئیس انجمن هنرهای نمایشی شهرستان قرچک انتخاب شدم و سعی نمودم در مدت تصدی مسئولیت به دنبال ساخت یا تجهیز سالن تئاتری در شهرستان برای هنرمندان تئاترشهرستان باشم که پس از حدود سه سال تلاش،پیگیری  مستمر و طاقت فرسا آمفی تئاتر کتابخانه ولایت در مرحله نهایی و افتتاح قرار گرفته است و بزودی افتتاح خواهد شد.در این مدت از تمامی هنرمندان تئاتر شهرستان قرچک چه پیشکسوتان و جوانان حمایت نموده ام و همیشه حامی ایشان بوده ام. اجراهای نمایشی با تمامی مشکلات موجود جریان پیدا نموده است و هراز چند گاهی شاهد اجراهای عموم آثار صحنه ای و اجراهای خیابانی درشهرستان قرچک هستیم. در ابتدای زمان تصدی بنده در انجمن نمایش قرچک تعداد هنرمندان تئاتر به اندازه انگشتان دستان هم نبود اما حال مفتخرم به وجود هنرمندان جوان و با استعدادی که آینده ای درخشان دارند. همیشه از آموزش در حوزه تئاتر حمایت نموده ام.
حال با برگزاری نخستین جشنواره نمایشنامه خوانی شهرستان قرچک که برای اولین بار در تاریخ این شهرستان اتفاق افتاد پای به دوران جدیدی خواهیم گذاشت و این دوران جدید انرژی و شور جدید مدیریتی هم نیاز خواهد داشت. به همین جهت با موافقت جناب آقای شفیعی رئیس انجمن هنرهای نمایشی استان تهران و جناب آقای مشتاق رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان قرچک این جایگاه را به دوست دیگری واگذار می کنم تا وقت بیشتری جهت همکاری با هیئت مدیره انجمن هنرهای نمایشی استان تهران داشته باشم و در جای دیگر خدمت دوستان و هنرمندان باشم.

ارادتمند همگی شما علیرضا ترامشلو




نظرات کاربران