در حال بارگذاری ...
در پیام محمد حسین اسماعیلی به مناسبت روز ملی هنرهای نمایشی عنوان شد:

اعتلای هنر تئاتر در گرو نوگرایی تجربه گرایی و فرصت دادن به جوانان است

محمد حسین اسماعیلی معاون هنری سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران به مناسبت هفتم فروردین روز ملی هنرهای نمایشی و روز جهانی تئاتر پیامی داد.

به گزارش تئاترتهران، در متن پیام محمد حسین اسماعیلی، معاون هنری سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران آمده است:

آرمان و هدف نهایی هنر کشف ناشناخته‌ها و رسیدن به لایه‌های پنهان ابعاد شخصیت انسانی است و این میسر نمی‌شود مگر با مکاشفه و جستجو در واقعیت‌های موجود زندگی بشری.

 در این میان هنر تئاتر می‌کوشد با خلاقیت و نوآوری در همه‌ زمینه‌ها به آن مهم دست یابد.

به یقین رشد و اعتلای هنر تئاتر درگرو آموزش‌های صحیح، تکیه بر نوآوری و تجربه گرایی و استفاده بهینه از اساتید و پیشکسوتان و فرصت دادن به جوانان است که اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران سعی کرده در این مسیر با کمک هنرمندان نمایشی گام بردارد و آینده مطمئنی را برای هنر تئاتر استان تهران رقم بزند.

 در این راستا برگزاری فصل تئاتر برای تقویت تولید و اجراهای عمومی تئاتر، برگزاری برنامه ها و نشست های تخصصی در تئاتر، واسپاری امور اجرایی به انجمن نمایش استان و توسعه فعالیتها در شهرستانها مد نظر قرار گرفته و دنبال می شود.

روز ملی هنرهای نمایشی بهانه ای است برای تکریم از  تلاش یک ساله هنرمندان تئاتر که با عشق و خلوص نیت  در این مسیر پرفراز و نشیب گام برمی دارند.

بر خود لازم می دانم این روز را به تمامی هنرمندان تئاتر استان تهران تبریک گفته و  از تلاش ها و پیگیری های مجدانه انجمن هنرهای نمایشی استان تهران، گروه ها و هنرمندان خوب این استان  که در اعتلای فرهنگ غنی تئاتر استان کوشا بوده اند تقدیر و تشکر نمایم.

 به امید هنرآفرینی هنرمندان و نوجویان عرصه نمایش استان تهران بر سکوهای رفیع هنر ایران اسلامی




نظرات کاربران