در حال بارگذاری ...

«از درآمد تا هنر» در شبکه 4 سیما

«از درآمد تا هنر» در شبکه ۴ سیما با نگاهی به اقتصاد تئاتر و هنرهای دیگر به روی آنتن رفت

به گزارش تئاترتهران، «از درآمد تا هنر» عنوان برنامه جدید شبکه ۴ سیماست که نگاهی اقتصادی به هنر و وضعیت هنرمندان در رشته‌های مختلف هنری دارد.برنامه «از درآمد تا هنر» قصد دارد تا به سؤالاتی همچون: آیا هنر تأمین‌کننده معاش هنرمندان و خانواده‌های آنهاست؟ و نظیر آن در طی ۱۰ قسمت پاسخ دهد و در کنار این پرسش‌ها، مقوله حمایت‌های دولتی و بخش خصوصی، قانون کپی‌رایت و وضعیت درآمدی هنرمندان و غیره با حضور کارشناسان در برنامه به بحث و بررسی گذاشته شود.

در هر قسمت با حدود ۱۰ کارشناس در رشته‌های مختلف تئاتر، موسیقی، سینما، تجسمی و چاپ و نشر گفتگو می‌شود.

شهرام کرمی مدیرکل مرکز هنرهای نمایشی، محمود فرهنگ مدیر و کارشناس تئاتر، امیرحسین شفیعی کارگردان و تهیه‌کننده تئاتر، محمدرضا چراغعلی آهنگساز، حسن توکلی‌نیا تهیه‌کننده سینما، عباس رافعی کارگردان سینما، حسن ریاحی آهنگساز و کارشناس موسیقی، داریوش پیرنیاکان کارشناس موسیقی و ... از جمله چهره‌هایی هستند که در این برنامه با آنها گفتگو شده است.

در این برنامه که پخش آن از شب گذشته ۱۸ خردادماه آغاز شد، هر موضوع در دو قسمت مورد بررسی قرار می‌گیرد و در ادامه شب گذشته.

«از درآمد تا هنر» به تهیه‌کنندگی ابوالفضل صادقی و کارگردانی حمیدرضا صفار محصول گروه ادب و هنر شبکه چهار سیماست که از شنبه تا چهارشنبه ساعت ۲۱ پخش می‌شود.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران