در حال بارگذاری ...

دور جدید فعالیت های کانون نویسندگان و منتقدین استان با حضور در اسلامشهر آغاز شد

گزارش تئاترتهران، کانون نویسندگان و منتقدین استان تهران که فعالیت ش چند ماهی با وقفه روبرو شده بود با حضور مجید قربانی عضو هیئت رئیسه انجمن هنرهای نمایشی استان تهران و خشایار پیرعلمی سرپرست کانون نویسندگان و منتقدین به بهانه تماشای دو نمایش در اسلامشهر رسما فعالیت خود را آغاز نمود.

نمایش جیم به نویسندگی و کارگردانی عباس طباطبایی و نیز نمایش جراحی به کارگردانی علی اکبر نیکخو که در تیر ماه 1398 و در فرهنگسرای صارمی اسلامشهر در حال اجراست دقایقی مورد بحث و نقد قرار گرفتندو پس از آن جلسه به گفتگو با کارگردانان و بحث درباره ی چگونگی رشد کیفی آثار در شهرستان ها گذشت.

خشایار پیرعلمی سرپرست کانون نویسندگان و منتقدین استان تهران در این پایان این نشست از چاپ و نشر گاهنامه ی داخلی کانون استان تحت عنوان "تهران نقد" خبر داد و ابراز امیدواری کرد که با انعکاس بهتر اخبار و نقد نمایش های شهرستان های تهران با نگاهی استانی گام بلندی در ارتقای سطح کیفی تئاتر استان برداشته خواهد شد.

مجید قربانی عضو هیئت رییسه انجمن هنرهای نمایشی و مدیر مسئول گاهنامه تهران نقد نیز راه رسیدن به این هدف را همکاری تنگاتنگ روسای شعب استان و کانون نویسندگان و منتقدین استان دانست و رشد نمایشنامه نویسی را در سطح استان یکی از ارکان پیشرفت و رشد تئاتر استان در آینده عنوان کرد.

کانون نویسندگان و منتقدین فعالیت خود را در هفته های آینده با حضور در شهر ری، رباط کریم، پردیس و پاکدشت ادامه خواهد داد.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران