در حال بارگذاری ...
مسئول انجمن هنرهای نمایشی شهرستان بهارستان:

12 اثر به اولین جشنواره نمایشنامه‌خوانی فجر راه یافته است

مسئول انجمن هنرهای نمایشی شهرستان بهارستان از راه‌یابی 12 نمایشنامه به جشنواره نمایشنامه‌خوانی فجر خبر داد.

مهدی اکبری زاده مسئول انجمن هنرهای نمایشی شهرستان بهارستان در گفت‌وگو با تئاتر تهران گفت: جشنواره نمایشنامه‌خوانی فجر از امروز 16 بهمن ماه آغاز شد و تا پنجشنبه 21 بهمن‌ماه ادامه خواهد داشت.

وی در اشاره به برنامه‌های جشنواره عنوان کرد: آثار اولین دوره جشنواره نمایشنامه‌خوانی فجر  شامل 12 نمایشنامه‌است که طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده روزانه دو یا سه متن آن خوانده می‌شود.

وی اظهار کرد: قرار است این جشنواره به صورت سالانه در ایام دهه فجر در شهرستان بهارستان برگزار شود. همچنین این شهرستان در اردیبهشت ماه نیز جشنواره تئاتر را برپا خواهد کرد.

مسئول انجمن هنرهای نمایشی شهرستان بهارستان گفت: در این دوره جشنواره نمایشنامه‌خوانی فجر به دلیل این‌که بودجه‌ای برای جشنواره در نظر گرفته نشده، جشنواره بیشتر به شکل شورایی برگزار شد، اما قرار است دوره‌های آتی با مساعدت و همکاری استان برگزار شود.

وی ادامه داد:کارگاه آموزشی پرویز برید از 10 تا 16 بهمن برگزار می‌شود و مراسم اختتامیه این جشنواره ، 21 بهمن ماه برگزار می‌شود.

اکبری زاده در سخنانش تاکید کرد: در آیین پایانی جشنواره ضمن تقدیر از کارگردانان شرکت‌کننده، 4 اثر برگزیده لوح تقدیر، تندیس و جایزه نقدی را دریافت می‌کنند و یک اثر برتر از دید کارگردان و یک اثر برتر از دید تماشاگران معرفی خواهد شد.




نظرات کاربران