در حال بارگذاری ...

تجهیز سیستم نور و صوت مجتمع فرهنگی،هنری شیخ ابوالفتوح رازی شهرری

سیستم صوت و نورپردازی مجتمع فرهنگی، هنری شیخ ابوالفتوح رازی با همت انجمن هنرهای نمایشی شهرستان ری و با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان ری تجهیز شد.

به گزارش تئاتر تهران، حمیدرضاصفاررییس انجمن هنرهای نمایشی شهرستان ری با اشاره به تجهیز سیستم نور و صوت این مجتمع فرهنگی،هنری اعلام کرد: سالن اصلی این مجتمع یکی از سالن‌های استاندارد اجرای نمایش در شهرری است که  به دلیل نامناسب بودن سیستم نور و صوت، اجرای نمایش و برنامه های هنری را با مشکل مواجه کرد بود.
او در ادامه افزود: با حضور  آقای موسوی به عنوان رییس اداره فرهنگ و ارشاد ری و درخواست انجمن مبنی بر تجهیز و بروزرسانی نور و صوت، اداره  این مورد را در اولویت های کاری خود قرار داد.
رییس انجمن هنرهای نمایشی ری در ادامه گفت: خوشبختانه اکنون با نصب دیمرهای نوری و میکسر صوت، بخشی از مشکلات رفع شده و گروه‌های نمایشی می‌توانند با امکانات بهتری، آثارخود را به صحنه ببرند.
 او  درخصوص استفاده گروه‌های نمایشی از این سالن گفت: سالن نمایش مجتمع رازی مرکز فعالیت‌های نمایشی اعضا انجمن نمایش ری است که هرسال شاهد اجرای بیش از 12 اثر نمایشی و بالغ بر 25 برنامه فرهنگی با همکاری سایر انجمن‌های فرهنگی،هنری است.

مجتمع فرهنگی،هنری شیخ ابوالفتوح رازی واقع در میدان نماز شهری محل استقرار گروه‌های نمایشی و سایر انجمن‌های فرهنگی و هنری ری است.




نظرات کاربران