در حال بارگذاری ...

بهاریه

باردیگر طبیعت به سمت نو شدن می رود.
طبیعت رخت سبزنوی خود را به تن می کند؛ رخت سبز طبیعت به ما می آموزد که باید برای بهتر شدن؛ رخت های بسیاری را از تن به در کنیم.
رخت کینه، نفاق و هر آنچه که سدیست میان انسانیت و انسان بودن.
حال که به سمت روزگار نوی طبیعت می رویم بهار را از خودمان شروع کنیم. حال در این بهار طبیعت جا دارد از بهار دیگری نیز سخن بگوئیم.
بهار نمایش؛
نمایش در ایران زمین از چندی قبل با ثبت گروه های نمایشی فصل دیگری را رقم زد تا نمایشگران در قالب گروه های نمایشی در سرتاسر کشور؛ برای نمایش بیشتر در کنار یکدیگر تجربه اندوزی کنند.
دراین بین نمایشگران پایتخت نشین نیز همگام با سایر هنرمندان ایران زمین؛ پس از عبور از آزمون انتخابات و انتخاب هیئت رئیسه انجمن هنرهای نمایشی درحال پیمودن گام های بلند موفقیت می باشند.
انجمن هنرهای نمایشی استان تهران با حضور بیش از 30 گروه فعال نمایشی ؛ نخستین بهار پس از انتخابات را با همدلی و همراهی یکدیگر به پیشواز نوروز باستانی می روند.
انجمن نمایش به همت هنرمندانش همواره در سایه همدلی و یکدلی در قله های موفقیت پرچم خود را برافراشته نگه داشته اند.
انجمن هنرهای نمایشی استان تهران؛ پس از طی مراحل انتخابات؛ فصل زمستان گرمی را پشت سرگذاشت. فصلی که در سایه سرمای طبیعت؛ در گرماگرم پیروزی ها به خودی خود بهار زودرسی بود برای هنرمندان نمایشی استان تهران ...
حضور سه نمایش ارزشمند در رویداد بین الملللی تئاتر فجر که با همت هنرمندان همدل این انجمن راهی جشنواره شدند و در آخر نیز با دستانی پر از اختتامیه به خانه بازگشتند.
اینک که در آستانه بهار طبیعت هستیم؛ هنرمندان نمایشی استان تهران سال پربهاری را در روی صحنه های نمایش آرزومندند.
بهار طبیعت، بهار دیگری را نیز برای هنرمندان نمایشی به ارمغان می آورد و آن تحویل سال نمایشگران است در هفتمین روز از سال نو ...
روز جهانی تئاتر...
این روز را می توان تحویل سال تئاتر نامید؛ بنابراین امیدواریم در سال جدید تئاتری؛ همه هنرمندان نمایش و الخصوص هنرمندان نمایشگر استان تهران، سالی پرباری را در عرصه صحنه های نمایش داشته باشند.
هنرمندان نمایشگر استان تهران و هنرمندان نمایشگر ایران زمین سال نوی خوبی را در فصل نو شدن تئاتر داشته باشید.
سال نوی تان مبارک
حمیدرضا صفار
مسئول انجمن هنرهای نمایشی شهرستان ری
 و بازرس انجمن هنرهای نمایشی استان تهران




مطالب مرتبط

نظرات کاربران