در حال بارگذاری ...

هنرمندان تئاتر انجمن هنرهای نمایشی استان تهران به تماشای«نوروزخوانی» نشستند

به گزارش تئاترتهران، جمعی ازهنرمندان انجمن هنرهای نمایشی استان تهران درآئین اختتامیه نمایش «نوروزخوانی» به نویسندگی و کارگردانی «جواد انصافی» شرکت کردند. نمایش «نوروزخوانی» به نویسندگی و کارگردانی «جواد انصافی» که از تاریخ 8 فروردین ماه سال جاری، هر شب راس ساعت 20 در تماشاخانه مشایخی پردیس تئاتر تهران اجرا می گردید که در مورخه 24 فروردین ماه آخرین اجرای خود را در این سالن انجام داد.

 در پایان جواد انصافی کارگردان نمایش«نوروزخوانی» و گروه اجرایی عکس یادگاری با هنرمندان انجمن هنرهای نمایشی استان گرفتند.

این نمایش حاصل پژوهش 5 ساله‌ی کارگردان در ارتباط با نوروز است که شامل نوروزخوانی‌های سراسر کشور مانند حاجی فیروز، تکم چی در آذربایجان، نوروز سلطان در مازندران، عروس گله ئی در گیلان، آتش افروز و .. بود که در فضایی شاد و موزیکال و به شیوه‌ی نمایشهای سنتی ایرانی به معرض تماشای علاقه مندان قرار گرفته بود.

در واقع داستان این نمایش از برخورد کودکی با عمو نوروز و حاجی فیروز آغاز میشود که این دو شخصیت در قالب روایت و ترانه به سوالات کودک در ارتباط با نوروز پاسخ میدهند.

در این نمایش بازیگرانی چون جواد انصافی، امیرمحمد انصافی، امیرحسین انصافی، فروغ یزدان، محمدرضا لوانی، تینا نوروزی، فرشته اعظمی، نیلوفر سیاری و احمد آهسته ایفای نقش می کنند. همچنین حامد نصرآبادیان طراح حرکت، ساسان فرهادپور طراح صحنه، فروغ یزدان طراح لباس، امیرحسین انصافی آهنگساز، حبیبه رضایی و فروغ یزدان عروسک ساز، سمیرا انصافی منشی صحنه این نمایش هستند.




نظرات کاربران