در حال بارگذاری ...

اهالی فرهنگ و هنرشهرستان ورامین در یادبود نقی سیف جمالی گرد هم خواهند آمد

هنرمندان و فرهنگیان شهرستان ورامین در یادبود مرحوم نقی سیف جمالی، هنرمند فقید عرصه تئاتر، تلویزیون و سینمای کشوروساکن شهر ورامین گرد هم خواهند آمد.

به گزارش تئاترتهران، آیین یادبود مرحوم نقی سیف جمالی، هنرمند مطرح عرصه تئاتر، تلویزیون و سینمای ایران که در ماه جاری بدرود حیات گفتند با حضور فرهنگیان و هنرمندان شهرستان ورامین و تنی چند از هنرمندان برجسته تئاتر کشور از جمله اصغر همت، مدیرعامل خانه تئاتر ایران و عبادالله کریمی، کارگردان تئاتر و ...  در روز یکشنبه مورخ 17 اردیبهشت ماه سال جاری از ساعت 17 در فرهنگسرای رازی برگزار خواهد شد.

حاضرین در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره این هنرمند فقید درباره یک عمر زندگی هنرمندانه و حرفه ای این هنرمند تازه از دست رفته سخن خواهند گفت.

گفتنی است مرحوم نقی سیف جمالی از هنرمندان و بازیگران پیشکسوت تئاتر کشور بودند. وی چندین دهه در گروه تئاتر کوچ عضویت داشته و در کنار هنرمندانی چون پرویز پرستویی، بهزاد فراهانی، عبادالله کریمی و ... در آثار نمایشی نقش آفرینی کرده اند. وی همچنین در آثار تلویزیونی و سینمایی متعددی به عنوان بازیگر حضور داشته است.

شایان ذکر است این مراسم به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ورامین با همکاری انجمن هنرهای نمایشی شهرستان ورامین و تنی چند از همکاران و دوستدارانش برگزار خواهد شد.




نظرات کاربران