در حال بارگذاری ...
با حضور پیشکسوتان و هنرمندان نمایش

همایش هم افزایی انجمن هنرهای نمایشی شهرستان اسلامشهر برگزار شد

همایش بزرگ تئاتر اسلامشهر در فصل بهار، عصر روز دوشنبه ۲۵ اردی بهشت ماه ۱۳۹۶ به همت انجمن هنرهای نمایشی اسلامشهر و با حمایت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اسلامشهر برگزار شد.

به گزارش تئاترتهران، همایش بزرگ تئاتر اسلامشهر در فصل بهار، عصر روز دوشنبه 25 اردی بهشت ماه 1396 به همت انجمن هنرهای نمایشی اسلامشهر و با حمایت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اسلامشهر برگزار شد.

در این مراسم سید حسن حسینی، رئیس اداره ارشاد اسلامشهر با تجلیل از زحمات  مسئول جدید انجمن نمایش برای تمامی هنرمندان تئاتر شهرستان در دوره ی فعالیت پیش رو آرزوی موفقیت و پیشرفت روز افزون کرد.

در ادامه این جشن بزرگ، رئیس انجمن هنرهای نمایشی اسلامشهر به ارائه گزارشی از فعالیت چهار ماهه خود پرداخت. سعید گلیج ضمن تشریح عملکرد انجمن در فصل زمستان سال 95, برنامه های آتی انجمن نمایش در شش ماهه نخست سال نود و شش را اینگونه اعلام کرد:

برگزاری اولین دوره جشنواره ایده های نو و  پرفورمنس در تیر ماه

برگزاری جشنواره نمایشنامه نویسی دفاع مقدس با محوریت  شهدای مدافع حرم

برگزاری کارگاههای آموزشی هر دو هفته یکبار بصورت رایگان

ثبت و تشکیل گروههای نمایشی در سطح شهرستان

ایجاد و فعالیت کانونهای نمایشی

سعید گلیج با تاکید بر سپردن تمام فعالیت های نمایشی اسلامشهر به کانونهای نمایشی اظهار امیدواری کرد که با گسترش حوزه کاری و فعالیت کانونهای نمایشی، اسلامشهر همچون گذشته یکی از قطب های علمی تاتر در سطح استان خواهد شد.

در ادامه ی این همایش نمایش باغ آرزوها به احترام زنده یاد پرویز بشردوست اجرا شد و هنرمند ارزشمندی از انجمن موسیقی به تکنوازی تار پرداخت.

اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اسلامشهر و انجمن هنرهای نمایشی اسلامشهر در این مراسم با تقدیر از هنرمندان پیشکسوت با محوریت استاد حسن وارسته، اولین بزرگداشت از سلسله بزرگداشت های پیشکسوتان و نام آوران تاتر اسلامشهر را آغاز کرد که در هر فصل با گرامیداشت یک هنرمند برجسته این راه را ادامه خواهد داشت.

در ادامه همایش هم افزایی تاتر اسلامشهر، صدقی مسئول انجمن تعزیه شهرستان های اسلامشهر،بهارستان و رباط کریم  به اجرای نقالی پرداخت و از پنج پیشکسوت تعزیه تقدیر شد.

در خاتمه  از گروه نمایشی پارادوکس تقدیر شد و سرپرستان کانونهای نمایشی اسلامشهر تقدیر و  به شرح ذیل احکام خود را دریافت کردند.

کانون نویسندگی: الهام رحمانی،سمیه خواجوند

کانون کارگردانی:امید بابارحیمی

کانون بازیگری:میلاد نصیری،مهدی فخاری

کانون تاار عروسکی و کودک:امیرحسین کاظمی

کانون پژوهش:سید مصطفی موسوی

کانون معلولین:سهیلا احمدی

کانون طراحی صحنه:طاهره فرشادپور

دبیرانجمن:امید بابارحیمی

مسئول روابط عمومی:داود قره داغی.

در اولین همایش بزرگ تئاتر اسلامشهر از 30هنرمند فعال تقدیر شد




نظرات کاربران