در حال بارگذاری ...
با همکاری انجمن هنرهای نمایشی استان تهران از ابتدای مرداد ماه؛

مرتضی اسماعیل‌کاشی کارگاه بازیگری تئاتر برگزار می‌کند

مجموعه تئاترمحراب با همکاری انجمن هنرهای نمایشی استان تهران از آغاز مردادماه با برگزاری کارگاه بازیگری تئاتر، میزبان مرتضی اسماعیل‌کاشی، بازیگر و کارگردان حرفه‌ای و شناخته‌شده تئاتر خواهد بود.

به گزارش تئاترتهران، مجموعه تئاتر محراب با همکاری انجمن هنرهای نمایشی استان تهران امسال با برگزاری سلسله‌کارگاه‌های آموزشی تئاتر پذیرای علاقه‌مندان به هنرهای نمایشی خواهد بود که در همین رابطه کارگاه بازیگری تئاتر با تدریس مرتضی اسماعیل‌کاشی، بازیگر و کارگردان معتبر و باسابقه کشور از ابتدای مردادماه، شروع به کار خواهد کرد. حسین کریمی، از بازیگران و کارگردانان جوان طراح و سرپرست این کارگاه‌هاست.

به گفته کریمی،کارگاه‌های آموزش بازیگری اسماعیل‌کاشی با ظرفیت 14 نفر، در ده جلسه سه‌ساعته برگزار می‌شود و هزینه کارگاه ششصد هزارتومان است که به صورت اقساط دریافت می‌شود. هنرجویان پس از گذراندن کارگاه، از سوی انجمن هنرهای نمایشی استان تهران گواهی پایان‌دوره دریافت خواهند کرد.

گفتنی است علاوه بر کارگاه اسماعیل کاشی، همزمان کارگاه‌های دیگری شامل کارگاه کارگردانی تئاتر با آرش دادگر، نمایشنامه‌نویسی با ایوب آقاخانی، طراحی صحنه با ناصح کامگاری، نقد و نشانه‌شناسی در تئاتر با رامتین شهبازی و عروسک‌گردانی تلویزیون با محمد لقمانیان با همکاری تالار محراب و انجمن هنرهای نمایشی استان تهران در مجموعه تئاتر محراب برگزار می‌شود.

مرتضی اسماعیل‌کاشی این روزها در نمایش «مفیستو» به کارگردانی دکتر مسعود دلخواه، ایفای نقش می‌کند که هر روز غیر از شنبه‌ها، ساعت 19:30 در سالن اصلی تالار مولوی اجرا می‌شود.

علاقه‌مندان برای ثبت‌نام در این کارگاه‌ها می‌توانند به نشانی تقاطع خیابان ولی‌عصر و سپه (امام خمینی)،مراجعه نمایند.

لازم به ذکر است کارگاه ها برای هنرمندان عضو  انجمن هنرهای نمایشی شهرستان های استان تهران با تخفیف 20% ارائه خواهد شد.




نظرات کاربران