در حال بارگذاری ...
با استقبال بی نظیر علاقه‌مندان به تئاتر

جلسه توجهیی اولین دوره آموزش تخصصی بازیگری در شهرستان پیشوا برگزار شد

به گزارش تئاترتهران، با حضورطاهری ریاست اداره فرهنگ و ارشاد و اساتید دوره و با حضور گسترده علاقه‌مندان و هنرجویان رشته بازیگری جلسه توجهی اولین دوره از کلاس‌های تخصصی بازیگری برگزار گردید.

قاسمی رییس انجمن هنرهای نمایشی شهرستان پیشوا از حضور و همراهی تمام خانواده‌ها تشکر و قدردانی نمود و اهمیت دادن آنها به ابعاد هنری فرزندان را قابل تقدیر دانست وی اخلاق و ادب در سایه آموزش را از اصول مهم در این کلاس‌ها دانست و بیان کرد « این دوره هنرجویان با مبانی بازیگری آشنا خواهند شد و پس از پایان آن دورهای بعدی پیش روی مخاطبان و علاقه‌مندان خواهد بود. در این دوره از کلاس‌ها بیش از 80 هنرجو مشغول اموزش خواهند شد.»

اولین دوره کلاس‌های تخصصی بازیگری از 18 تیر ماه با حضور اساتید برجسته تئاتر در شهرستان پیشوا آغاز می‌شود. در این دوره از کلاس‌ها  محسن زارع مدرس کارگاه نمایش خلاق، روح ا... سنایی مدرس کارگاه  بازیگری از ایده تا اجرا، حسین قاسمی مدرس کارگاه فن بیان و سخنوری و  امیر حسین شفیعی، مبانی و تکنیک‌های بازیگری را به مدت سه ماه آموزش خواهند داد. این دوره از کلاس‌ها در قالب طرح کارگاه های ایده تا اجرا است که در پایان دوره مدرسین با استفاده از هنرجویان یک اثر نمایشی تولید و به مرحله اجرای عمومی خواهند گذاشت.




نظرات کاربران