در حال بارگذاری ...

دیدار صمیمی انجمن هنرهای نمایشی شهرستان پیشوا با وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی

به گزارش تئاترتهران، طی دیداری صمیمی مسئولین و روسای انجمن های هنری شهرستان پیشوا با وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی دکتر صالحی امیری دیدار و گفتگو کردند.

صبح روز دوشنبه 19 تیرماه دکتر نقوی نماینده مجلس شورای اسلامی، محمدی فرماندار شهرستان، طاهری رئیس اداره فرهنگ و ارشاد وقاسمی رئیس انجمن هنرهای نمایشی شهرستان  در دیداری صمیمی با دکتر صالحی امیری دیدار و گفتگو کردند.

در این دیدار محمدی فرماندار شهرستان پیشوا گفت: پیشوا به لحاظ زیرساختی و امکانات فرهنگی دارای کمترین امکانات است و نیاز به نگاه و توجه ویژه  به این شهرستان از هر لحاظ وجود دارد.

در ادامه قاسمی به عنوان رئیس انجمن هنرهای نمایشی و نماینده هنرمندان نمایش شهرستان پیشوا اطلاعاتی در مورد قدمت هنری و پتانسیل موجود در منطقه و گزارشی از فعالیت‌های انجام شده در فصل تابستان را ارائه داد و از آمار درخشان ثبت نام در کلاس‌های بازیگری این شهرستان که در سطح استان تهران  سرآمد است، سخن گفت.

او افزود این شهرستان برای افزایش سطح هنر نیاز به حمایت های مادی و معنوی دارد و در ادامه کمبود فضاو پلاتو تمرینی و عدم وجود فرهنگسرا را از مشکلات پیشروی هنرمندان دانست و در آخر افزود پیشوا آماده  میزبانی جشنواره نمایش جنوب شرق استان تهران است.

 وزیرفرهنگ و ارشاد اسلامی در خصوص تجهیز سالن بلک باکس مساعدت لازم را بعمل آورد و ۱۰۰میلیون ریال اعتبار جهت فعالیت های نمایشی به این انجمن نوپا در فصل تابستان اختصاص یافت.

در این جلسه نقوی حسینی سخنگوی کمسیون امنیت ملی و نماینده مردم ورامین وپیشوا و قرچک در خصوص حمایت از هنرمندان تئاتر منطقه  با وزیر ارشاد گفتگو کرد .




نظرات کاربران