در حال بارگذاری ...

هنرمندان انجمن نمایش ملارد برای یک مراسم خواستگاری به پشمک آباد میروند

به گزارش تئاترتهران، گروه هنرهای دراماتیک نقاب صحنه متشکل از هنرمندان انجمن نمایش ملارد با نمایش کمدی- تاریخی «خواستگاری در پشمک آباد» به روی صحنه خواهند آمد . بهنام زینعلی کارگردان تئاتر که چندی پیش نمایش مکاشفه در باب یک مهمانی خاموش به نویسندگی آتیلا پسیانی را با بازی ترلان پروانه به روی صحنه داشت ، در تازه ترین فعالیت خود با نمایش کمدی خواستگاری در پشمک آباد بروی صحنه می آید. این اثر که یک اثر کمدی تاریخی است با رویکرد به تصویر کشیدن معضلات جوانان بخصوص در امر ازدواج آماده اجرا شده است و از روز دوشنبه 26 تیرماه در سالن آمفی تئاتر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ملارد به اجرا میرود. زینعلی هدف از اجرای این اثر را بعنوان تولیدات انجمن نمایش شهرستان ملارد ، آشنایی مردم منطقه با فضاهای موجود نمایشی در منطقه اعلام کرد و معتقد است بمنظور معرفی امکانات سخت افزاری همچون سالن نمایش انجمن نمایش ملارد به شهروندان که بعضا با تئاتر و آثار نمایشی غریبه هستند ، بهترین روش ، اجرای آثار کمدی خانوادگی است تا از این طریق ابتدا اجرای نمایش برای مخاطبان و شهروندان منطقه جا بیفتد و در مراحل بعدی با اجرای آثار ناب در سبک های مختلف و شیوه های مختلف نمایشی ، بتوانیم چراغ تئاتر را در شهرستان ملارد روشن نگه داریم.

این نمایش به نویسندگی بهنام زینعلی ، قصه پادشاه سرزمین پشمک آباد سفلی را حکایت میکند که دختر ترشیده ای بنام شهربانو دارد و قصد دارد تا برای وی شوهری برگزیند . از همین رو با نقشه ای که فیروز نوکر دربار سلطان میکشد ، پسر پادشاه سرزمین همسایه یعنی تشتک آباد سفلی ، بهمراه خواهرش به خواستگاری شهربانو می آیند . اما این خواستگاری دچار اتفاقات عجیبی میشود که فیروز برای آنها رقم میزند.

در آماده سازی نمایش خواستگاری در پشمک آباد که یکی از آثار پرهزینه از لحاظ طراحی و ساخت دکور و البته لباس و گریم میباشد ، عزیزانی چون آقایان اوژن ریاست اداره فرهنگ و ارشاد ملارد ، آقای اینانلو مسوول واحد فرهنگی هنری ارشاد و همچنین جناب محمدرضا حسینی مسوول انجمن نمایش شهرستان ملارد گروه نقاب صحنه را مورد حمایت معنوی خویش قرار دادند.

در این اثر مهران محمدی الموتی ، عاطفه جلالی ، بهنوش مرادی ، پوریا روستایی و سیده ساجده موسوی ایفای نقش میکنند.

مرتضی نائینی طراح گریم ، نسترن شوقیان مدیرصحنه و بهزاد اسماعیلی بعنوان تهیه کننده ، زینعلی را در اجرای این اثر یاری رساندند. نمایش کمدی تاریخی خواستگاری در پشمک آباد از روز دوشنبه 26 تیرماه ساعت 21 در محل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ملارد واقع در ملارد ، مارلیک ، فاز سه ، خیابان شیوا بروی صحنه خواهد رفت.




نظرات کاربران